Enkele bericht bekijken
Oud 24 August 2004, 12:05   #50
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, verschillende mensen verschillende smaken In Tilburg vind ik dat je alles terug ziet dat met de jaren gebouwd is. De oude dorpskern (Tilburg heeft een dorpskern, net als Heerlen, daar waar Maastricht of Eindhoven stadskernen hebben), daaromheen de hierboven reeds gerefereerde industriehuisjes, die zeker hun schoonheid en charme hebben, en daar weer omheen het moderne zoals in Reeshof en Dalem. Tel daarbij op het gezellige van de studentenstad en je hebt voor mij een topstad. Ik heb een gruwelijke hekel aan van die nieuwe snel opgezette steden met hun 'logica' (tuin op het noorden ofzo ), waar de infrastructuur helemaal kloppend is enzovoorts. 1 zo'n wijk in een stad vind ik meer dan voldoende. Daarnaast is het de meest fietsvriendelijke stad trouwens.

Over dat verpauperen, elec, dat klopt natuurlijk niet Vroeger was Tilburg enorm verpauperd, de laatste jaren wordt het steeds minder Mede door het prima werk van wijlen Johan Stekelenburg. De stad is enorm opgeknapt, en daarom had ik gehoopt dat hij premier was geworden, maar het mocht niet zo zijn
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden