Onderwerp: Lowlands
Enkele bericht bekijken
Oud 24 August 2004, 22:07   #199
Fallen_Engeltje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Ik vraag me eigenlijk af of iedereen dat hele Theo gedoe wel snapt en er de humor van begrijpt. Op Fok staat een stukje dat niemand wist waar het nou eigenlijk overging. Maar dat hele theo gedoe is gewoon van die reclame eigenlijk.
Van pearl ofzo, dat ie eerst langs iemand loopt en hem niet herkend en dan 50 meter verdrop roep van Theo! Ik had je niet herkend van dichtbij!

Zo
En dat is dus niet waar he

De geschiedenis:
kijk vorig jaar was er een theo die liep even weg om muntjes te halen toen de rij bij de ingang van et festival terrein ineens begon te lopen toen riepen zn vrienden em, en toen begon de rij mee te doen......dit is niet langer dan een uur de rage geweest.......

Heden:

Donderdag middag/avond zaten we bij de tenten (ik was daar met nog 12 man ofzo) en toen begon tegen over ons iemand een vriend te roepen die een aan de andere kant stond, en die reageerde niet, dus wij riepen mee, en zijn naam was.....Theo....natuurlijk...... toen begon de halve camping mee te doen (camping 3 natuurlijk) dus zo doende, misschien dat dat op meer campings gebeurd is.....maar uiteindelijk zijn wij er op camping 3 mee begonnen nee maar iig dat eerste is dus eigenlijk de oorsprong....
  Met citaat antwoorden