Enkele bericht bekijken
Oud 29 August 2004, 19:25   #28
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik snap het hele verhaal prima

ik heb op een ander message board een goede discussie hierover gevolgd..
het initiatief is prima alleen de hype is een beetje jammer..
en ik vind het ronduit zielig als iemand een bandje gaat kopen omdat het zo mooi is..
shit dan schiet het toch ook z'n complete doel voorbij
want volgens mij is een van de hoofddoelen ook aandacht en respect voor mensen met kanker of mensen die ervan hersteld zijn.

daarbij denk ik dat het verhaal hierover in amerika een andere inmact heeft dan europa, omdat er naar mijns inzien te weinig aandacht aan de betekenis en verkrijgbaarheid van de bandjes gegeven is en is het daarom zo'n betekenisloze hype gaan vormen..
Waarom geen hype ervan maken eigenlijk? Inderdaad gaat men nogal eens voorbij aan het uiteindelijke doel, maar dat uiteindelijke doel én de hype hadden samen moeten/kunnen gaan. Mensen zouden voor 1 euro dankzij de sportman Armstrong een armbandje kunnen kopen waarvan de opbrengst naar een goed doel zou gaan. Als je 5 miljoen bandjes laat maken wéét je al dat het dus een hype wordt wanneer je ze allemaal kwijt raakt.

Ik vind dit een prima initiatief. Je geeft de mensen iets terug voor hun kleine bijdrage. Iets waarmee allemaal beroemde sporters ook lopen. In de Tour de France reed de hele US Postal-ploeg van Armstrong met de bandjes, op het EK heel wat voetballers.

Lijkt me een initiatief dat vervolg verdiend!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden