Enkele bericht bekijken
Oud 30 August 2004, 17:09   #93
BoB_HenK
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma-Killer
Dat is maar goed ook
Err, dat heb ik wel gelezen. Maar goed, waarom ben je opeens een ballo waarneer je die kleding draagt? Waarom ben je een ballo wanneer je hockeyt (wat ik niet doe)? Kan het niet toevallig zijn dat ik die kleding mooi vind? Luistert een ballo graag naar Marilyn Manson, zoals ik dat doe? Kortom, waarom zijn er zoveel vooroordelen? Ik ga totaal niet om met wat jullie "ballo's" noemen, ik praat niet bekakt, dus wat is het probleem?

Zijn jullie jaloers omdat "ballo's" bepaalde DURE kleding dragen?

EDIT:
Citaat:
ik ga niet stemmen, want al die irritaties gaan bij mij op gadverredamme wat heb ik een hekel aan kakkers, ik ben goed want mijn pappa heeft geld BLEEGH.
Even voor de duidelijkheid. Ja m'n ouders hebben dan misschien een behoorlijk bovenmodaal inkomen (allebij) en ja m'n pa is dan misschien arts, maar daar hebben die mensen ook voor gewerkt! Het is geen oud geld. M'n opa's en oma's hebben met moeite m'n ouders naar een universiteit/hbo (of hoe die opleiding toen ook heette) kunnen sturen. M'n ouders en dan vooral m'n vader, heeft keihard moet werken voor elke cent om te kunnen studeren. Die mensen komen ook uit een simpel arbeidersgezin, ze hebben hun weg omhoog gewerkt, dus kom ajb niet met die "m'n papa heeft geld" shit aanzetten, want volgens mij zou je zelf maar al te graag hebben dat je een papa met geld hebt.

Just my 2 cents

Laatst aangepast door BoB_HenK : 30 August 2004 om 17:13
  Met citaat antwoorden