30 August 2004, 16:24
|
|
pudiecat
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoB_HenK
Dus? Mag het? Ik ga jongens met een hanekam en zwarte oogmascara toch ook niet uitschelden?
Edit: Volgens mij komt het uit een topic met de vraag wat je die dag droeg. Ik droeg die pet die dag, ik draag 'm eigenlijk alleen maar wanneer het nodig is, met hier en daar een uitzondering wanneer ik een pet wil dragen.
Had het minder erg geweest wanneer gezegd had dat ik een zwarte merkloze pet zou dragen?
Als dat het beste is wat je kan bedenken, dan hoef ik er eigenlijk niet op in te gaan. Zoals ik zelf al aangaf vind ik het simpelweg MOOIE kleding.
Edit: Was is het probleem nu eigenlijk. Als ik niet in dat ene topic verteld had wat ik draag, had je het dan daadwerkelijk kunnen merken? Maakt het me een mindere poster, of een minder iemand? Misschien moet je mij eerst is leren kennen voordat je me afschrijft als ballo? Ik nodig iedereen die wat te zeiken heeft graag een weekendje uit om langs te komen, kan je zien hoe ik me gedraag, wat ik wel en niet doe, met wie ik om ga, etc.. Spreken we elkaar daarna weer..
|
je kan wel snel typen
|
|