Enkele bericht bekijken
Oud 30 August 2004, 16:49   #5
TAJ
Guest

Standaard

Dus als ik alles goed begrijp:

Als je een kraagje draagt ben je een ballo
Als je arrogant bet ook
Als je dure kleding mooi vind ook
Ook met bootschoenen moet je niet aankomen
Allemaal dezelfde kleding is ook niet meer toegestaan
Een zonnebril op omdat je last hebt van de zon mag neit meer.
Iemand aardig vinden ook niet
Praaten met je eigen accent ook niet
Jezelf goed vinden is ook verboden.

Om de criteria op mijzelf los te laten:
Ik draag vaak een polo, weet je hoe relax die dingen zijn, en het kraagje omhoog, waarom niet het schijnt respect af tedwingen.

Arrogant ben ik ook. Vraag maar aan de mensen in mn directe omgeving.

Dure kleding is vaak mooier en zit ook fijner en is beter voor je huid. Polyester ademt niet zo goed maar dat zal julile waarschijnlijk niet zoveel zeggen. Ook is een Design shirt van Dolce & Gabanna veel mooier dan een H&M huismerk shirt, **** it dat die duurder zijn.

Bootschoenen, hmz die heb ik niet, ik vind mn converse schoentjes mooier. (Bootschoenen zijn ook niet erg duur, mochten sommigen dat denken)

Dezelfde kleding, hmz dat gaat een financiële strop worden voor de H&M die hebben maar 1 asortiment voor de gehele zomer.

Dat ik over 20jaar een gezicht beschadiging heb omdat ik mn Okley zonnebril niet meer mag dragen, (O hij heeft een dure okley daar moet hij weer mee patseren, EUH ja sorry dat zijn gewoon goede kwaliteit brillen, waar geen enkel merk aan kan tippen, en ze hebben ook nog eens een leuk design.)

We veranderen dus ook maar in kansloze nerds die 24/7 achter hun computertje zitten omdat je niemand aardig mag vinden.

We leren allemaal engels omdat je eigen cultuur nu toch al volledig naar de tyfus is geholpen. Globalisering ten top.

Nee een beetje zelfverzekerdheid is ook niet meer goed laat iedereen maar lekker over je heen lopen ga aan ieders voeten liggen, maar kijk nooit met een afkeurende blik.

Sorry maar ik ken NIEMAND die al deze criteria zonder problemen doorstaat.
Misschien is het een tip om eerst eens goed naar jezelf te kjijken voordat je over een afstandje over iemand gaat oordelen. Zoals Bob net ook al aangaf, ga eerst is ff een weekje met elkaar om dan kun je zien hoe iemand is.

Laat iedereen nou lekker zichzelf zijn en houdop met dit soort nutteloze topics. Als we nou allemaal lekker een volmaakt iemand worden die voor iedereen perfect is wordt het toch ook niet leuk. Laat de kanslozen nou lekker afkeer krijgen voor de kakkers die met hun mooie meiden alles mogen en krijgen, laat de kakkers ban zijn voor alle spirituele onzin van de ALto's, laat de Nerds bang zijn voor de Scooter gasten, laat de Allochtonen afkeer houden voor de racisten. Ik bedoel te zeggen,

HOUD LINKS EN RECHTS INSTAND alleen dan kunnen we praten en krijgen we echte discussies aan ja knikkers hebben we weinig maar ook zij moeten er zijn.

Houd de ongelijkheid in stand, hierdoor zullen de "minderen" op kijken tegen de "sterkere" en hierbij willen horen, waardoor ze zichzelf gaan verbeteren, hierdoor wordt alles beter en de mensen die te lui zijn om zich te verbeteren zullen achter blijven waardoor we een sterke multi-culturele samenleving over houden, waarin ieder de ander zal respecteren en waarderen.

Damn deze post is te lang.

Laatst aangepast door TAJ : 30 August 2004 om 16:52
  Met citaat antwoorden