Enkele bericht bekijken
Oud 30 August 2004, 22:02   #124
TAJ
Guest

Standaard

Ik wel, ik bedoelde alleen te zeggen dat je elkaar moet respecteren als iemand een ander om zijn of haar kleding niet kan respecteren dan is het toch ver te zoeken in deze wereld.

om jullie ook even uit de droom te helpen dat ik een ontzettende ballo ben: Ik kom uit het meest afgelegen plattelands gebied wat dit land kent, mn ouders mogen blij zijn met 70% van een modaal inkomen, het enigste wat ik te spenderen heb is het geld dat ik met mijn werk verdien. Daar ben ik trots op en dat is misschien wel een reden waarom ik arrogant rond loop, gewoon omdat ik trots ben op wat ik draag omdat ik dat lekker zelf heb gespaard.

Dus mij vergelijken met een marokkaan (omdat hij ook D&G draagt) is niet helemaal terecht denk ik. Maar als jullie me toch in een hokje willen plaatsen: ik kom van een boerderij dus ik ben een Boer, maar nee die link hadden jullie nog niet gezien, misschien is iets meer ervaring in de grote boze wereld achter de bacardi breezers. Daarom zeg ik mensen stop met dit soort onzin en ga over de echte dingen praten...

Bartje518: Mij weg pesten? Neuh na een paar posts kap ik toch weer op dit forum en ga ik weer op de echte fora posten. En als ik jou post zo lees mag ik er dus niks aan doen om mezelf beter te voelen dan een ander, weet je dat jij nu precies hetzelfde doet, door te proberen mijn argumenten aftekraken met leuke praatjes, probeer jij jezelf goed te vinden, beter dan mij, respect af te dwingen, weet ik het wat, maar jongen dat zal je niet lukken. Ik weet toch dat ik ver boven jou niveau sta, of dat nou met of zonder kraagje is. Over die zonnebril nog ff, er zijn ook mensen die niet tegen bepaalde golflengtes van licht kunnen en daardoor veel baat bij een zonnebril hebben ook die mensen schoppen jullie hard onderuit om jezelf beter te voelen.

Kleine kick voor alle hokjes politiek mensen: Links: Egoïstische mensen die er niet tegen kunnen dat andere mensen egoïstisch zijn. Centrum: Egoïstische mensen die ontkennen dat ze het zijn. Recht: Egoïstische mensen die het toegeven en zo goed en kwaad als het gaat toch iets minder egoïstisch over te komen. Deel jezelf maar weer net zo in als jullie mij ingedeeld hebben waar weinig van bleek te koppen.

Dus ik wens alle posters hiero nog een fijn en kortzichtig langdurig lijdend leven. Ik ga weer verder op de EJP (europees jongeren parlement) fora, daar wordt tenminste op echt niveau gediscussieërt. Niet of je door je kleding een ballo wordt maar of je kleding bijdraagt aan je so called self image en of het goed is voor je zelfvertrouwen, iets dat velen hier nog moeten ontwikkelen, wel zielig opzich, ben je straks 20 heb je nog geen eens een eigen mening maar dan kun je iig vertellen dat je erover gepraat hebt ........ sweet dreams.

Laat ik dus nog één keer zeggen wat ik wil tegen iedereen: RESPECTEER ELKAAR NOU EENS!!!!!

AMEN (het is gezegt en het zij zo)
  Met citaat antwoorden