nou je het zegt, jah die heb ik
een nederlander en een belg zitten in een vliegtuig, stort dat vliegtuig midden in de oceaan neer, zij zijn de enigste overlevenden, ze weten een wrakstuk te pakken te krijgen en peddelen met zn tweetjes naar een eiland heen.
Bij dat eiland aangenomen worden ze meteen gevangen genomen door ee groep wilde koppensnellers.
Ze smeken allebei om hun leven , alstjeblieft eet ons niet op!!
nou zegt het stamhoofd wij zijn de slechtste niet , en zo vaak krijgen we geen bezoek dus ik weet het goed gemaakt, ga met zn tween dat bos in en zoek allebei 100 vruchten, en kom dan terug dan praten we verder.
Dus die twee als een idioot dat bos in, komt na korte tijd die nederlander terug met 100 besjes, Ok dan zegt het stamhoofd, nou stop je ze alle 100 in je reet zonder te lachen, en als je dat lukt laten we je gaan.
Dus die nederlander begint te stouwen en de drukken, maarja bij het 99ste besje schiet die in de de lach, BATS kop dr af en in de pan met die vent.
Komt ie bij st. petrus bij de hemelpoort, nou zegt petrus hoe krijg je dat voormekaar zo dicht bij je vrijheid en dwat doe je schiet je in de lach.
nou zegt die nederlander ik druk dat een na laatste besje in me reet, zie ik die belg aan komen lopen met 100 kokosnoten.