*vindt het +wc het ergste*
En het hypocriete, maar dat stond er niet tussen geloof ik.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BoB_HenK
Even voor de duidelijkheid. Ja m'n ouders hebben dan misschien een behoorlijk bovenmodaal inkomen (allebij) en ja m'n pa is dan misschien arts, maar daar hebben die mensen ook voor gewerkt! Het is geen oud geld. M'n opa's en oma's hebben met moeite m'n ouders naar een universiteit/hbo (of hoe die opleiding toen ook heette) kunnen sturen. M'n ouders en dan vooral m'n vader, heeft keihard moet werken voor elke cent om te kunnen studeren. Die mensen komen ook uit een simpel arbeidersgezin, ze hebben hun weg omhoog gewerkt, dus kom ajb niet met die "m'n papa heeft geld" shit aanzetten, want volgens mij zou je zelf maar al te graag hebben dat je een papa met geld hebt.
|
Mijn ouders hebben ook moeten werken om te staan waar ze nu staan (hun inkomen is gemiddeld denk ik). Ze zijn ook van niets vertrokken en ik moet niet zeggen dat ik iets tekort kom.
Maar ik zou niet weten waarom ik daarmee zou moeten opscheppen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TAJ
Dus als ik alles goed begrijp:
Als je een kraagje draagt ben je een ballo
Als je arrogant bent ook
Als je dure kleding mooi vind ook
Ook met bootschoenen moet je niet aankomen
Allemaal dezelfde kleding is ook niet meer toegestaan
Een zonnebril op omdat je last hebt van de zon mag neit meer.
Iemand aardig vinden ook niet
Praaten met je eigen accent ook niet
Jezelf goed vinden is ook verboden.
|
Momenteel voldoe ik aan twee van die criteria: ik draag nu een zonnebril (heb dan ook vreselijke hoofdpijn) en het gebeurt wel eens regelmatig dat ik mensen aardig vind.
Daarom ben ik geen ballo (ik denk toch niet dat ik er een ben), maar als je nu net niet aan die twee voldoet, maar de rest wel, zou ik toch wel eens beginnen nadenken ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
dit zijn bootschoenen:
*foto van vreselijke schoenen*
|
Dan zijn onze snobs nog net ietsje beter ...