Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ik kan me er dus absoluut niets bij voorstellen. Bijzonder slecht, kortzichtig en gevaarlijk om het kleine percentage terroristische moslimextremisten op de grote hoop met de rest van de moslims te gooien. Goed idee om de gematigde en vredelievende moslims aan te vallen als gemakkelijk doelwit, zo maak je dat kleine percentage alleen maar onnodig groter!
|
kortzichtig, misschien.
gevaarlijk , voor wie?
je vergeet 1 ding, emotie, iedereen is die moslims wel zo spuugzat, en ik zeg express moslims neit omdat ze allemaal verantwoordelijk zijn, maar omdat dat dat de bevolkingsgroep is die we er voor aankijken.
en weet je waarom? omdat iedereen zo ontzettend gefrustreed is, dat daar zomaar mensen worden die vermoord er alleen komen om te werken als kok? als schoonmaker? wat heeft zo iemand met een oorlog te maken, en wat geven de terroristen als antwoord : Bron FOK "We hebben de straf van God uitgevoerd op 12 Nepalezen die vanuit hun land hier naartoe kwamen om tegen de moslims te vechten en om de christenen en de joden te dienen," en de landen waar ze verblijven steunen dat idee,
waarom zouden ze ze ander huisvesten? maar de landen waar deze mensen vandaan komen doen er niets aan .
wat je bijna als een directe aanval kunt zien. goed irak zelf doet er wat aan(zeggen ze) maar die regering staat onder druk van de amerikanen, terwijl bij landen zoals syrie, pakistan, iran ,libie etc. er niets aan doen om deze mensen te bestrijden, sterker nog ze verschaffen ze zelfs een verblijftplaats door niet op te treden tegen hun aanwezigheid.
dus ja, ik kan het me erreg goed voorstellen.