|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
Bekijk resultaten enquête: wat gaat LN met Ratelband als lijsttrekker doen? | |||
LN gaat veel meer zetels krijgen door het Pim Fortuyn effect dat emile meebrengt. ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
De invloed van Ratelband zal nauwelijks te merken zijn met de volgende verkiezingen.. En ze halen 2 zetels ![]() |
3 | 12,00% |
Ratelband faalt als een kanarie, en de partij LN haalt geen enkele zetel. ![]() |
17 | 68,00% |
Emile Ratelband start z'n eigen partij waarna hij door een anti-Arnhemmer word gekielhaald. ![]() |
4 | 16,00% |
Stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
vorige keer had ik serieus na het lezen van het programma van wat partijen die mijn voorkeur hadden, en kwam het erop neer dat ik LN ging stemmen. Ze kwamen niet ver maar dat was ook wel verwacht (gezien half nederland blind ging stemmen). Ik vond die Fred wel een geinige man, maar nu hebben ze bij LN dus die kwal van een Ratelband lijsttrekker gemaakt. Denken ze met zo'n stinkende Ernheimer nou echt meer zetels te gaan halen? Okeej, z'n auto (hummer) is wel cool, maar daar is dan ook alle goeds mee gezecht over die stakker.
Dus nu de vraag: wat gaat LN met Ratelband als lijsttrekker doen? Laatst aangepast door The Phit : 22 November 2002 om 19:27 |
![]() |