|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Zal eerst es beginnen over mijzelf. Ben nu onder de 24 jaar en nog steeds geen mbo/hbo diploma. Ben wel echt computerfreak. Weet veel van linux, netwerken, NT, webdesign etc. (heb ook opleiding/banen hierin gehad)
Heb afgelopen jaar een hbo opleiding gedaan, en te weinig studiepunten behaald. Alleen heb nu echt al hele lange tijd geen baan meer. Laatste tijd gaat het niet echt goed met me. Hb nu ook een gesprek bij een gezondheidspsycholoog, alleen dat is net 2-3 week aan de gang(1 sessie per week). Probleem met mij is, ik heb geen doel voor oog. Nu ben ik wel super veel aan het solliciteren, alleen ik mis gewoon de motivatie om er voor 110% tegen aan te gaan. Zal wel komen doordat ik geen 'functie' heb ik de maatschappij. Ik heb veel vrienden en die doen allemaal HBO of Universiteit, dus ik voel me niet nuttig. Ik ben er altijd voor iedereen en alles. Laatste tijd heb ik het gevoel dat 'ze' mij alleen bellen als ze me nodig hebben. Nu krijg ik zo'n afkeer tegen mezelf. Ik baal van alles en iedereen. Nu heb ik de laatste tijd veel spontane jank buien alleen waarom? Dus de laatste tijd heb ik eigenlijk niet zo veel zin meer in dingen. Zelfmoord? Dat zal ik nooit doen. Maar wil wel dat ik me gelukkig voel. [edit]Alleen nuttige/zinnige reply's aub[/edit] [edit by 0Vera] Ik heb de onzinnige reply's, en je bovenregel verwijderd. Ik zorg er namelijk voor dat hier niet gespamd wordt, of flauwe grappen worden gemaakt. Laatst aangepast door 0Vera : 2 October 2003 om 01:03 |
![]() |