Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 12 December 2003, 21:52   #1
AmbyPur
Lid

Standaard meiden / mannen forum

jaaa kom ik weer zeuren

ik vind dat het beleid ten aanzien van meiden/mannenforum nog steeds bullshit. gedeeltelijk dan
huidig beleid:

Citaat:
Op dit forum hebben we een Meiden- en een Mannenforum. Logisch is dat meiden in het Meidenforum kunnen en jongens in het Mannenforum.

Om toegang te krijgen als meisje in het Meidenforum en als jongen in t Mannenforum, dien je hier minstens een maand te zijn en heb je 300 posts nodig. Daarna kun je een prive bericht sturen naar een beheerder of een forumbaas met een aanvraag om in 1 van deze 2 privéfora te mogen komen. Daarna wordt er een poll geopend in het desbetreffende privéforum waarbij de meiden/jongens (afhankelijk dus of je een meisje of een jongen bent) stemmen of je er in mag of niet.

Dus de criteria om in het Meidenforum of het Mannenforum te komen zijn minstens een maand en minstens 300 posts.
eis van 300 posts en een maand lid vind ik helemaal toppie

maar dan dat stemmen. dat vind ik nog steeds een raar iets :/ ook uit ervaring kan ik zeggen dat er een soort vriendjespolitiek onstaat. niet bewust, maar als 1 iemand zegt van: "ik mag iemand niet om die en die reden" dan zullen er zeker een groot aantal mensen zijn die zoiets hebben van "ja ik ken hem/haar niet, maar als die zegt dat dat een lultje is dan stem ik maar nee"
er bestaat gewoon onwetendheid, simpel doordat niet iedereen opalle fora komt en iedereen op de voet toe volgt.

wat mij wat zou lijken is dat er in staff een discussie of poll over gaat na een aanvraag. ik bedoel, een FB die ziet toch hoe zo'n persoon zich in zijn/haar forum gedraagt? die kunnen naar mijn mening vrij objectief beoordelen of iemand geschikt is voor een priveforum.

of je zou, voordat er een poll komt, een discussie moeten openen over de desbetreffende persoon, waar iedereen zijn/haar ei kwijt kan en waar bijvoorbeeld links naar topics kunnen komen, zodat iedereen een goed beeld kan krijgen van om wie het gaat..

maar zoals nu werkt het gewoon niet naar mijn mening
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels