|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Afgezaagd topic, okee... Maar ik wil het toch van jullie kant horen
![]() Persoonlijk maakt het me geen flikker uit hoe commercieel, gehyped of wat dan ook spellen zijn, als het maar goed gemaakt is, dus GEEN blaat beloven en het dan niet waarmaken. Kijk eens naar A bug's life (oud spel, maar ik wist even geen ander voorbeeld, als iemand me hierin kan aanvullen, graag ![]() ![]() En kijk dan eens naar ROTK (Lord of the Rings3 : Return of the King voor degenen die het niet weten), dát is kwaliteit. Het is dan wel gehyped als de strijd tegen aids, maar het is een geweldig spel geworden. En dus vind ik het jammer dat gamesdevelopers zo gierig en krenterig zijn om een beetje fatsoenlijke game te maken... Want het had zó veel meer kunnen zijn, een heleboel van die 'films-games' en gehypete games in het algemeen. Neem Black & White nou ook nog eens, geweldig mooi spel (in die tijd helemaal), geweldige AI maar.. geen gameplay.. op de een of andere manier werd het saai na een paar dagen. Het was teveel van hetzelfde. (voor insiders: vooral in eiland 3, als je alles zelf moet doen, of in eiland 4, als je niet kan bouwen omdat je kapotgebombardeerd wordt heel de tijd) En nog een : HP en de steen der wijzen (frustrerend en supersimpel, je moet het letterlijk kennen om er doorheen te komen, en dat is fucking irritant) Echt frapant ( ![]() |
![]() |
![]() |