|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
oke,. dit is mijn vraag,.
wie kent de band Genesis uit de jaren '70,.? en wat is jullie mening daarover,.? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
dat is toch dat bandje waar phil collins ook in zat?
die ken ik wel een beetje. en ik vind het wel leuk, ons mam heeft der nog cd's van enzo ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Genesis, tuurlijk, kent iedereen wel denkik.
Het is neit iets waar ik veel naar luister of waar ik iets van heb ofzo, maar het is wel muziek die gewoon grootheden waren, en Phil Collins is dat nog steeds wel een beetje natuurlijk. Tja, het is een topband, hoewel het niet mijn topband is. (net zoals Queen, Toto of the doors ofzo). Ps, Laura: Ons mam? Jij boer? |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
ons mam, das gewoon broabants he
![]() en genesis: ja wel leuke muziek, grote band geweest natuurlijk. het is niet een van mijn favoriete oldtime-bands, maar ik luister er zo nu en dan weer eens naar.
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() brabantse? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
pudiecat
|
![]()
Ik vind het wel een toffe band moet ik zegge, niet dat ik er altijd naar luister ofzo. Maar ik vind dat ze goeie, grote nummers hebben gemaakt die nu nog vaak worden gedraaid op de meeste radio zenders... maarja zo zijn er nog 100