|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
okeej hier mijn verhaal:ik heb nu sinds ongeveer een half jaar(misschien iets langer maar zeker niet korter
![]() ![]() ![]() ![]() -nou ik ben dus pas 16 en ik wil zeker niet op zo'n jonge leeftijd zwanger raken...aan de pil wil ik echt zeker niet beginnen...wel ooit een x maar nu nog niet...dus dan is lijkt mij de enigste mogelijkheid om NIET zwanger te raken een condoom gebruiken...maar hoe gebruik je een condoom nou eigenlijk goed?hoe zorg je ervoor dat ie niet kapot gaat bijvoorbeeld? -ook heb ik nog nooit gepijpt...hij is eigenlijk me 1e echte vriendje...voor hem is er nooit iemand geweest waar ik verder mee ben gegaan...dus wat vind een jongen nou echt lekker tijdens het pijpen?wat moet je juist WEL doen en wat juist NIET? -oke nu zullen jullie vast zeggen:laat het gewoon over je heen komen...alles gaat vanzelf dit en dat...maar ik neem aan dat de 1e x sex toch heel erg verschilt met de nakomende xen...dus meiden(maar ook jongens ![]() ![]() nou dit waren me vragen... ![]() |
![]() |