Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 4 July 2006, 23:33   #1
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard Ik weet het niet meer! (Advies gevraagt!!)

Heuj! Ik zit met een probleem. Mijn ex en een goede vriend hebben wat met elkaar. We hebben een gesamelijke vriendengroep. Nu heb ik het volgende op het forum gezet van ons. En heb aan de hand daarvan wat vragen.
Citaat:
Zoals velen misschien wel weten is het zo dat 'MEISJE' en 'JONGETJE' een relatie hebben. Die relatie is begonnen nog geen 5 dagen na het einde van mijn relatie met haar. (JAJA BINNEN 1 WEEK).

Het vreemde aan dit alles is: 'JONGETJE' heeft uitspraken over 'MEISJE' gedaan die absoluut niet stroken met het feit dat ze nu een relatie hebben. Voorbeeld: "Ik snap niet dat je het met haar uithoudt, ik wordt nu al mesjogge van die smsjes en msn gesprekken van haar. Laat staan dat het erger zou zijn." en "Knap hoor dat je met die borderline om kan gaan. Ik zou het niet kunnen." (Bijna letterlijke citaten) Daarnaast heeft 'MEISJE' ook uitspraken gedaan. Uitspraken als: "'JONGETJE' die komt ook nooit meer sinds ik mijn bier op heb. Proviteur." en "Mijn god wat is die jongen dun. Ik snap wel dat hij geen vriendin heeft." (Bijna letterlijke citaten)

Nu is het enige wat ik wil: Meld het aan elkaar. Ze zeggen beide het gemeld te hebben aan elkaar. Persoonlijk geloof ik daar niet in. Zou een relatie op basis van zulke uitspraken een goede relatie zijn?
Wat ook heel goed zou kunnen is het volgende: Hebben ze mij lopen uitspelen? Lekker 'MIJ' opschepen met onwaarheden over elkaar dan loopt hij vanzelf weg en kunnen wij verder. Ik weet het niet meer.

Nu werd afgelopen maandag (3 JULI 2006) 'MEISJE' om niets boos op mij. Zo maar uit het niets. Ik heb enige navraag gedaan. Daaruit komt dat ik een lul ben en alleen maar uit ben op sex met mijn ex. Dat was misschien de 1e week zo. Sex met je ex moet tenslotte kunnen vind ik. Op dat moment had ze al een relatie met 'JONGETJE', daar wist ik niets van. Dat was dus de plotselinge boosheid van 'MEISJE'. Op zich uit het niets omdat het reeds 3 week geleden gebeurd was.

Toen heb ik via email 'MEISJE' op de hoogte gebracht van het feit dat ik nog geld van haar krijg. Zegge 400 euro. Doe haar een voorstel: Nu 250 volgende maand 150. Vrij coulant aangezien ik er al 4 maand op wacht. Als ruil voor die 400 euro krijgt ze haar huisdeursleutel terug. Die heb ik nog steeds als onderpand. Ik heb haar ook gezegt: Heb je het geld niet, verkoop ik op marktplaats je inboedel. Ik moet toch ergens aan mijn geld komen.

Nu krijg ik een nieuw emailtje waarin staat dat ze, als ik mijn voorstel niet intrek, ze aangifte gaan doen. Nou en daar is deze jongen niet van gedient. Sorry, dat gaat me te ver.
Nu wordt er gereageerd alsof ik de boeman ben. Nu is mijn vraag: Ben ik de boeman? Heb ik een verkeerde kijk op de zaken of ligt het niet aan mij? (Gezien deze feiten. Haar kijk op de zaak wil ze niet geven)
Ik wil echt weten of het aan mij ligt of dat ik een verkeerde kijk op de zaak heb.

nb: MEISJE is mijn ex, JONGETJE is mijn 'goede vriend', MIJ dat ben ik.

Oja.. als het verkeerd staat hoor ik het graag. Ik zie het als een klacht, maar ook een gedeelte Liefde en Discussie.
Ik hoor het wel.

Laatst aangepast door Kampie : 5 July 2006 om 22:49
Kampie is offline   Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels