|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik moet morgen weer voor het eerst naar school, ik ga naar 5vwo. En ik zie zo op tegen dit jaar..
![]() Ik heb een N & G profiel gekozen, en ik ben al niet goed in natuurkunde. In de 4e ging het nog wel. Ik haalde ruim een 6, maar niet makkelijk. Ik heb een ontzettende hekel aan het vak en zie het ook niet zitten huiswerk te maken. Ik weet nu dus al dat ik niet m'n best ga doen. En ik ben ontzettend bang dat ik het daardoor niet ga halen.. Ik heb ook absoluut geen motivatie. Vorig schooljaar heb ik (serieus) in totaal 10u aandachtig huiswerk gemaakt (leren voor toetsen niet meegerekend) En dat is erg! Ik wil dolgraag elke dag m'n werk afmaken, maar ik kan het gewoonweg niet! Ik word door alles en iedereen afgeleid en ik heb zoiets van: 'Oh Karima, dat red je wel, je hebt nog 4uurtjes voor je toets.. dat doe ik zo wel ff. ' Vorig jaar lukte dat nog wel, maar ik weet zeker dat ik het dit jaar niet red als ik zo blijf denken.. Ik weet echt ff niet meer wat ik moet doen.. Ik ben zo lui, ik heb geen zin in dit jaar.. Echt niet! Maar ik wil zo graag overgaan.. Echt graag! Ik voel me echt zielig nu.. ![]() |
![]() |