|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Wat zijn jullie ervaringen met deze smartdrug?
Ik heb het gisteravond voor het eerst gebruikt en ik vond het erg chill, meer energie en gewoon een relaxt gevoel, alleen toen ik vanmorgen wakker werd had ik best wel een kutgevoel in mijn maag (dat kan ook door de andere genotsmiddelen komen overigens). |
|
|
|
#2 |
|
pudiecat
|
nog nooit gebruikt... Vertel er is wat meer over
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Voor mij geen drugs. Tot voor kort hield ik er wel van om zo nu en dan lijm te snuiven, maar ik merk dat ik de wereld zonder een stuk helderde zie. Dus byebye aan alle drugs.
|
|
|
|
#4 |
|
Slechtst Geklede Forummer
|
lijm snuiven is geen drug
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Wat is het?
Stofnaam Ephedra Straatnaam Herbal Ecstasy, blow up, red caps Bron Ephedra is afkomstig uit Ephedra-planten, bijvoorbeeld de Ephedra Sinica (Ma-huang). Dit is een groenblijvende ‘bezemstruik’ die in de zomer kleine geelgroen bloemen krijgt. De plant groeit bij zanderige zeekusten in warme klimaten en kan twee meter hoog worden. Uiterlijk Capsules, pillen, gedroogde takjes en bladeren en kruidenmengsels. Werking Lichamelijk: Geeft energie Stimuleert het centrale zenuwstelsel Droge mond Je uithoudingsvermogen en kracht nemen (tijdelijk) toe Je hart- en polsslag versnellen Stijging van je bloeddruk Ademhalingsorganen ontspannen Verwijding van de bronchiën (longblaasjes) Stimuleert stofwisseling en vetverbranding Hoofdpijn Misselijkheid Duizeligheid Je bent alerter |
|
|
|
#7 | |
|
Lid
|
Citaat:
de werking duurde alleen heel kort bij mij. dus best veel energie en happy, maar snel was dat alweer weg en zo rond een uurtje of 8 (bij thuiskomsT) kreeg ik onwijze last van misselijkheid en een slap gevoel. niet echt voor herhaling vatbaar dus.
|
|