|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
architect of life
|
Knikkeren is blijkbaar weer in. Mijn broertje heeft een hele middag naar mijn doos knikkers zitten zoeken.
Aan welke rages heb jij je nog schuldig gemaakt of maak je je schuldig? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Meest gerespecteerde forummer
|
knikkeren, rekkeren (zo springen in een rekker), touwtje springen, heel ff ook bikkelen gehad (de leraar had bikkels uitgedeeld)
denk dat dit alles was. we hebben iig heeeel veel geknikkerd. ow ja, voetballen. dat deden we als er niet geknikkerd werd, dus dat was ook een beetje een "rage"
|
|
|
#3 |
|
veteraan
|
knikkeren, flippo's , Magic the Gathering, etcetc
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5 |
|
p 0 m p . .
|
De Jojo, maar die was dan ook vet gaaf
en knikkeren.
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
knikkeren de gekstuh
oja en ik heb ook boeken vol met flippo's ![]() en hoe kunnen jullie de tamagotchi vergeten?
|
|
|
|
#7 |
|
Whooohooo
|
knikkeren, flippo's, jojo, tamagotchi
|
|
|
#8 |
|
|
ow ja, flippo's ook, maar niet zo fanatiek
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
flippo's, topshots, tamagotchi, elastieken, touwtjespringen, jojo, knikkeren enzo..
|
|
|
|
#10 |
|
|
Wat dachten jullie van Diddle
Tis erger geweest maar er komen nu nog iedere dag kinderen en volwassenen in mijn winkel waar ze rustig voor 50 tot 100 euro aan dat spul mee nemen...
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
Het is niet iets wat in mijn ogen tot schult gerekend kan en mag worden, maar goed.
Euhm, als kind; de flippo's, de pokémonkaarten en knikkeren. En nu: mijn kledingstijl |
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
knikkeren , rekkeren , jojo'en , touwtjespringen , zo met een bal aan een touw om rond je enkel te doen, flippo's , tamagotchi , furby
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
flippo's, jojo's, tamagotchi, dingen sparen van the Looney Tunes (1995/96)
en wat dachten jullie van skatebiken?? (die fietsjes op 1 wiel met 2 kleine zijwieltjes) een loloballen (springen op zo'n bal met een plateautje rondom)... of dat ene spel waarmee je tegen de muur mept met een tennisbal in een panty
|
|
|
|
#14 |
|
Amsterdam Original
|
Flippo's, knikkeren (is de shit), Dragonball Z
En nu World of Warcraft
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
rekkeren is hetzelfde als elastieken neem ik aan ?
![]() ik ook knikkeren en elastieken (maar dat was elk jaar een rage ), flippo's, tamagotchi
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nerd
|
vroeger knikkeren, tamagotchi en flippo's
en Magic The Gathering maar dat doe ik nog steeds
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
op basisschool
garbage pail kids plaatjes, knikkeren, bubbelgum voetbalplaatjes, guiness funny world records plaatjes. en met die plaatjes kon je allerlei spelletjes doen om je collectie groter te maken ten koste van domme mede leerlingen. ![]() ohja, fikkie steken, muren, buizen, zoentikkiedeman hoorde ook op de basisschool als rage
|
|
|
|
#18 | |
|
veteraan
|
Citaat:
![]() maar toen de urza's sage / destiny uitkwam ben ik gestopt.. die nieuwe kaarten vind ik bagger en hebben het spel verpest... doe mij maar lekker de unlimited/revised en al die oude series enzo en dan hooguit tot aan de tempest...
|
|
|
|
#19 |
|
pudiecat
|
jojo's heb ik er nog een paar van
flippo's 2 mappen volSkateboarden was ook opeens een rage maar daar deed ik niet aan mee. Want ik had een crossfiets met van die stepjes enzo, en dat was ook een beetje rage.En je had ook nog een tijd dat opeens ALLES glow in the dark was ![]() Magic heb ik ook gehad, nooit écht gespeel, want toen het bij ons "in" was kon ik nog geen redelijk engels. Dat was in de eerste. Later wel gespeeld. Maar het ging meer om wie de mooiste kaarten had en de beste. ik heb nu nog 300 kaarten ofzo is handjeklap ook een rage? Niet dat ik er aan dee hoor
|
|
|
#20 |
|
|
en zo van die hinkelspelletjes deden we ook, schiet me net te binnen.
|
|
|
#21 |
|
Amanda
|
en van die sticker die kocht je dan in de winkel in zo'n pakje en die moest je dan verzamelen in zo'n boek
jojo flippo's pokémon kaarten knikkers vinger skateboards
|
|
|
#22 | |
|
Nerd
|
Citaat:
maar tis bij mij op school een tijdverdrijf en bovendien maak ik nog steds voornamelijk gebruk van de oude serie waarmee ik vaak mensen afmaak ![]()
|
|
|
|
#23 |
|
Lid
|
opblaasstoelen
|
|
|
#24 | |
|
Guest
|
Citaat:
bij mij ook de meest genoemden hier: knikkeren, rekkeren, springtouwen |
|
|
|
|
#25 |
|
Guest
|
voetbalplaatjes knikkeren flippo's euhm
|
|
|
|
#26 | |
|
Lid
|
Citaat:
dus soort luchtbedden voor in het water, maar dan in stoelvorm enzo.
|
|
|
|
#27 | |
|
architect of life
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Guest
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
#29 |
|
Aachen TSV
|
Knikkeren, flippo's & top-shots. De rest weet ik zo 1,2,3 niet meer
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Super Lid
|
Knikkeren is toch nooit uit geweest?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Guest
|
Inderdaad die opblaasrage
ik had een stoel, rugtas etc. en van die zilveren armbandjes die van een soort springveer gemaakt waren. Oow en de speentjes heel lang geleden en ik heb ook nog spicegirls-stickers gespaard, ik moest er nog 5 en toen werden die stickers uit de handel genomen En de euh.. klaparmbanden
|
|
|
|
#32 |
|
Lid
|
Pokémonkaarten
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Lid
|
knikkeren, flippo's, elastieken, jojo's, touwtje springen, pokemon kaarten, zo een springstok met een veer, een springstok met een bal, tamagotchi, furby, zo een stepje, skeeleren en natuurlijk heb ik ook mee gedaan aan de opblaas rage...
Ik deed overal aan mee
|
|
|
#34 |
|
just myself
|
knikkeren, flippo's jojo...
kheb ook het ndige besteed aan plakplaatjes van voetbal enzo, of van de leeuwenkoning, was bij ons op school nogal een rage vroeger
|
|
|
#35 |
|
Guest
|
wtf mijn bro spaarde pokemonkaarten, ik was daar toen echt al te oud voor hoor
|
|
|
|
#36 |
|
FORE!!!
|
flippo's en knikkeren ... verder kan ik me niet echt iets herinnerne ... o ja ... de stepjes ...
|
|
|
#37 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Super Lid
|
Bij ons waren het naast de flippo's trouwens ook doppen van bierflesjes
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Guest
|
Citaat:
was best koel
|
|
|
|
|
#40 |
|
Guest
|
oja, sigarettenpakjes en bierviltjes verzamelen was ook opeens een tijdje in. Alleen troefde ik bij de bierviltjes iedereen de loef af omdat ik makkelijk aan moeilijk te krijgen viltjes kwam
|
|
|
|
#41 |
|
Guest
|
knikkeren, flippo's, voetbalflippos, pannini kaarten en bij jojo'en was ik de trendsletter bij ons op school
|
|