|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
| Bekijk resultaten enquête: Heeft het gebruik van de pc en de tv negatieve gevolgen op jóúw gezondheid? | |||
| Ja. |
|
2 | 25,00% |
| Neen. |
|
6 | 75,00% |
| Stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
architect of life
|
Breng jij uren achter het scherm van je computer of tv voor?
Leidt dat regelmatig gebruik van elektronische tekstberichten volgens jou tot slaperigheid, lusteloosheid en concentratieproblemen? Of heeft het negatieve gevolgen in andere opzichten?
bombing for peace is like fucking for virginity beauty booty killerqueen Laatst aangepast door thali : 24 April 2005 om 12:18 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Meest gerespecteerde forummer
|
ik heb eigenlijk nergens problemen mee.
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
ik denk dat noord-korea een grootmacht wordt
|
|
|
|
#4 | |
|
Amanda
|
Citaat:
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
geen problemen..
wel van twee doden gehoord die een hartstilstand kregen na zoveel uur online gamen achter elkaar (en dus niet slapen, weinig drinken, constant spanning enz)...maarja dan moet je wel heel ver gaan |
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
bij heeft het juist slapeloosheid als effect ipv slaperigheid
maar voor de rest heeft het niet echt invloed, ja ik kan mijn online-tijd eigenlijk wel beter besteden maar ach
|
|
|
|
#7 | |
|
Guest
|
Citaat:
een onzinnig onderzoek gebaseerd op een onzinnige variabele als het IQ. Het IQ blijft een variabele dat zodra bepaald, het volgende moment alweer anders kan zijn, aangezien het beantwoorden van vragen altijd afhankelijk blijft van de psyche van de persoon, wat fluctueerd. veelvuldige herhaling van elke actie, of dat nou is het drukken op een F5 toets op je toetsenbord, een knop op je afstandbediening of voor de 5e keer hetzelfde boek lezen, zal uiteindelijk de geest gaan vervelen en leiden tot de bovengenoemde klachten. Waardoor de oorzaak dus niet in de technologie zelf zit, maar in de normale menselijke psyche die wel eens wat afwisseling kan gebruiken. |
|
|
|
|
#8 | |
|
FORE!!!
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 | |
|
FORE!!!
|
Citaat:
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
Nou heb ik er zelf nooit last van maar ik beweeg ook dagelijks aardig wat maar ik heb wel gehoord dat sommige mensen leiden aan Elektronische stress ofzo door gebruik van computers en tv´s enzo en dat ze snel moe worden als ze bv 5 minuten aan de telefoon gezeten hebben maar zelf geen last van.
|
|