Don't get it
Ik weet echt niet meer wat of hoe...
Begin 2006 begon ik te verkeren met een meisje dat ik op dat moment niet goed kende.. In het begin waren we zuperlief tegen elkaar, en alles ging goed, we konden goed lachen met elkaar, maar het stoorde me dat ik geen echte serieuze gesprekken met haar kon voeren... Terwijl was ze ook heel jaloers, en was ik helemaal niet meer vrij... Op dat moment voelde ik ook een steeds grotere aantrekingskracht tot m'n beste vriendin toen. Ik was niet meer verliefd op dat eerste meisj, en na lang twijfelen hakte ik de knoop door en maakte ik het uit, ik was terug een tijd vrijgezegl, en werd verliefd op mn beste vriendin, maar wou niet met haar verkeren omdat ik onze vriendschap niet wou verpesten, en omdat ik er heilig van overtuigd was dat zij geen gevoelens had voor mij. Mis dus.. Toen we samen naar een festival gingen, waren we plots aan het kussen... OKé, blabla, ik was toen al enkele maanden op haar verliefd, en was dus echt keii blij, en tleek echt zo ofdatt perfect was, en da zo ging blijve, alsof er nx mis kon gaan... Maar nu hebk dat gevoel niet meer, heb gevoelens voor een anders meisje, en ben niet meer verliefd op mn beste vriendin, maar zij zeght voortdurend dat ik alles voor haar ben, en dat ze me noojt kwijt wil, ik kan echt niet meer aan mijn gevoelens uit, alé jwel, ik weet dat ik verliefd ben op een ander meisj, maar ik weet niet wat ik moet doen, met mijn beste vriendin... Radeloos... Can anyone help me out?
|