|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hoeveel uur per dag ga jij gemiddeld naar school? En wat doe je na school nog aan huiswerk/werkstukken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
vorig jaar rond negen uren per dag school. thuis nooit veel gedaan en toch altijd tenminste op het randje overgegaan. maandag begint het vijfde jaar op vwo. als ik na al die jaren nu niet eindelijk eens aan zelfdiscipline en langdurige motivatie kom, zal school weer een hoop frustratie opleveren.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Amanda
|
![]()
ik ga nu gemiddeld 5uur per dag naar school.. na school doe ik niet veel aan huiswerk.. misschien gemiddeld 2uur in de week ofzo
![]() |
#4 |
veteraan
|
![]()
gemiddeld 3 dagen in de week, doorgaans op een schoolgaande dag blijf ik wel gedurende een flink aantal uren, zodat ik de andere 2 doordeweekse dagen het liefst vrij heb.
hangt net van rooster af hoe dat dan te regelen is, maar met aankomend rooster bijvoorbeeld hoef ik maandag, dinsdag en woensdag enkel naar school, en af en toe een review op de donderdag... mijn rooster bestaat overigens nu uit 4 college uren, en 8 practica uren ..
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik denk dat ik deze eerste periode op ongeveer 15 uur per week kom aan naar school gaan, en huiswerk heb ik geen idee, want daar moet ik dit jaar voor het eerst aan beginnen.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() correctie, 3 uren, die practica waren onbegeleid. en t is half uur review per week.
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik werk na school zo`n 2 uur en moet meestal van 8:15 tot 15:15 naar school.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
6 a 8 uur les per week, zo'n 300/350 blz per week daarbij lez/ren.. doe ik niet altijd, dus vorige week bijv. 6 uur les en verder niets, deze week 6 uur les maar nog een uur of 10/15 leren want ik heb tentamen vrijdag
![]() en binnenkort een paper maken, neemt ook veeeel tijd in beslag. het verschilt dus nogal.
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
gem 5 uur per dag school, doe nooit wat verder alleen met tentamen 1 a 2 uur gemiddeld
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ik zit meestal van 8:20 tot 15:50 op school, soms wat langer als ik met iemand een werkstuk moet maken.
Thuis werk ik meestal ook nog 1 à 2 uur en de rest schrijf ik wel over. |
![]() |
![]() |
#11 |
veteraan
|
![]()
maar ik besteed te weinig tijd aan school
![]()
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik zut nu ongeveer 8+8+5+9+6=36 uur op sgool, maar daarvan zijn er nog 2 uur tussenuren en 2 uur zelfstudieuren dus da heb ik 32 lesuren
32x50= 1600 min = ± 27 uur per week op school. Maar dan nog mijn huiswerk en dat is echt gewoon veeeeeeel te veeeeeeel af en toe...Net als Maatschappijleer werkstuk....gewoon ff iets van 15 uur mee bezig geweest. En dan Engels waar we ongeveer 10 uur huiswerk aan hebben per week. Maar ik klaag niet ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Tijden dat ik op school zit:
Maandag: 8 lesuren van 50min. + avondstudie (1u20min.) Dinsdag: 8 lesuren van 50min + avondstudie Woensdag: 4 lesuren van 50 min. Donderdag: 8 lesuren van 50 min. + avondstudie Vrijdag: 8 lesuren van 50min. = 36 lesuren van 50 min. = 30 uren + 4 uur avondstudies --> 34 uur op school Woensdag+ weekend elk nog een uurtje denk ik. |
![]() |
![]() |
#14 |
FORE!!!
|
![]()
hoeveel ik in de week naar school ga is echt verschillend ... mijn rooster veranderd elke week ... soms heb ik maar 5 uur in de week school, andere keer zit ik 30 uur op school of zo ...
na school zit ik vaak nog 1,5 uur aan mn huiswerk
![]() |
#15 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Momenteel zit ik echt in een schooldip en doe ik dus niets voor school. 'T is al een wonder als ik in de lessen aanwezig ben. Ik heb echt geen zin meer in school, ik weet dat het slecht is en daardoor voel ik me kut en krijg ik nog minder zin in school
![]() edit; voorbeeldje: ik zou deze vakantie een hoofdstuk van wiskunde , scheikunde, biologie en natuurkunde maken. Niet gedaan. Verder moet ik nog een PO af hebben voor KCV en heb ik binnenkort een presentatie. Nietssss gedaan.. ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Super Lid
|
![]()
Heel herkenbaar K@rima.. Als ik jou was zou ik er wel aan proberen te werken, anders wordt het alleen maar van kwaad tot erger. (Spreekt uit ervaring)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
op een week zo'n 32 uur school
daarnaast elke dag nog huiswerk, wat uitkomt op 12 uur huiwerk de week ofzo |
![]() |
![]() |
#19 |
Looking at you
|
![]()
Mijn rooster is heel verschillend elke week. Wel kan ik alleen maar les hebben op maandag, dinsdag en woensdag. Vaak vervalt één van deze dagen ook nog is (behalve deze week), en volgende week heb ik alleen een tentamen. Dus echt uren er op plakken
![]() Wel doe ik heel veel na school, werkstukken maken, PGO, heel veel lezen. Ik zit zo aan de 20 uur per week na school.
![]() |
#20 |
Lid
|
![]()
ik heb deze periode zo'n 7 of 8 lesuren in de week, maar veel zelfstudie of groepswerk. daar zit wel een paar dagen in de week werk in.
volgende periode weet ik nog niet precies, tis maar net hoe ik het indeel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
ongeveer elke dag 8 uur ,
|
![]() |
![]() |
#22 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Super Lid
|
![]()
Soms is het daarom best belangrijk om erover te praten, ander krop je dat alleen maar op en wordt het van kwaad tot erger. Je geraakt gewoon in een cirkel waar je niet meer uitkomt zonder dat je er aan werkt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Ik heb erover gepraat, lucht idd op!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Amanda
|
![]()
Ik begin de laatste tijd toch wel meer aan school te besteden, ben nu zeker elke dag na school nog 1,5 uur bezig .. is een grote verbetering voor me
![]()
![]() |
#27 | |
Lid
|
![]() Citaat:
als ik een zware dag hebt gehad en geen zin had in huiswerk ging ik wel eens een stukje wandelen met muziek op en een appel, en dan thuis meteen aan de slag. hielp ook goed ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
als ik op school ben zit ik er altijd minstens tot een uur of 3 en max tot 6 uur meestal (zit dan 3 a 4 dagen per week op school). Thuis doe ik er echt weinig aan, alleen als iets af moet. Ik leer ook nooit, nooit gedaan, nooit blijven zitten, en elk jaar met gemak over.
![]()
![]() |
#29 |
Lid
|
![]()
pff momenteel zit k gewoon maandag - vrijdag van 9-17 op school omdat er zoveel zooi tegelijk komt.
wat nog het meeste tijd in beslag nam was het samenstellen van het volgende blok, alleen de coordinator van de opleiding zit enorm tegen te werken waardoor het nog maar de vraag is of het voorstel goedgekeurd wordt. dan nog een eindopdracht die nog meer tijd in beslag neemt en daar tussendoor nog een ander vak en aankomende toetsen. alsof dat nog niet genoeg is beginnen de vakken die we voor het volgende blok gekozen hebben al volgende week waardoor het nog meer overlapt ![]() oh ja en aangezien we op maandag en donderdag tot 21.30 les hebben zal k nog meer tijd op school gaan doorbrengen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
weinig..
![]() |
![]() |