|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo allemaal,
Ik heb al een lange tijd (paar jaar) last van rode bultjes op mijn benen. bij sommige zit er een grijs puntje in, die je gewoon kan uitknijpen. Ik wil hier graag van af. Zijn er zalfjes of middeltjes voor? We gaan de zomer in en ik vind het erg lelijk met een rok of kotte broek. Wie heeft er advies??? ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Scrubben?
Ik weet het niet, heb er geen last van.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Misschien ben je ergens allergisch voor, zou eens aan je huisarts vragen als ik jou was
|
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
dan kun je ze toch niet uitknijpen?
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
misschien komt t door t scheren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik denk ook naar de huisarts gaan. Anders kun jij er verder niks aan doen.
|
![]() |
![]() |
#7 |
architect of life
|
![]()
Ik weet niet of het hetzelfde is als wat mijn beste vriendin op haar benen heeft, maar zij heeft er op aanraden van de huisarts cremicort op gesmeerd en het begint nu te verbeteren.
Bij haar jeukte het wel enorm. Vermoedelijk door het schuren van jeans.
![]() |
#8 |
Beheerder
|
![]()
Smeer je dr wat op? Bodylotion? Van die bruinendecreme?
In dat geval zou het zomaar een allergie/irritatie kunnen zijn, even een week mee stoppen en kijken of het minder is geworden. Het zou ook een gevolg kunnen zijn van het scheren van je benen (waarvan ik aanneem dat je dat doet), sommige mensen hebben daar ineens spontaan last van, in dat geval zou ik een hydraterende en verzachtende creme aanraden. Daarnaast wil gewoon zon ook nog wel eens wonderen doen. Wil dat allemaal niet helpen, of wordt het erger, dan zou ik eens een bezoekje aan je huisarts brengen
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
gebruik je misschien ontharingscreme?
want als ik dat gebruik krijg ik ook rode bultjes maar die trekken wel weer langzaam weg |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
uh, dat heb ik ook. Alleen komt het niet door het scheren ofzo, omdat ik het op mn bovenbenen heb, en die scheer ik niet(bijna niet iig).
Ik heb ooit gehoord dat het vet bultjes ofzo kunnen zijn? Geen idee eigelijk.. |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Als het wel door het scheren komt is er een prima middeltje tegen de irritatie. TendSkin, te koop bij DA voor een euro of acht. Duur maar effectief.
|
![]() |