|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Men ouders zijn heel streng op het gebied van seks, ik mag namelijk maar 1 keer per maand samen slapen bij men vriend... Tuurlijk is dit heel weinig en doen we het vaak een keer overdag. Maar nu wil ik eens weten hoe dat bij jullie zit?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Mijn ouders hebben er echt nooit een probleem van gemaakt of er geheimzinnig over gedaan of wat dan ook. Ik vind het opzich ook best wel raar als je ouders 'streng' zijn op het gebied van seks, hoe moet je er zelf mee leren omgaan als je ouders er al vreemd over doen? Al is het natuurlijk wel een beetje leeftijdsgebonden
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
dat vindt ik dus ook heel vreemd! men moeder doet alsof ik te snel zou gaan en er spijt van zou hebben... Zelfs als ik men vriend elke dag zie begint ze te zagen! Ze vindt dat als ik hem 3 keer in de week zelf zie dat dat meer als voldoende is... :s
Leeftijdgebonden, ja dat kan.. Maar ik ben 20 jaar :s ik ben het stilaan beu aan het worden... ik had gedacht dat dit na verloop van tijd wel zou weggaan... niet dus. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
als mijn onderbuurmeisje verteld dat ze al met 28!! kerels sex heeft gehad dan kan ik begrijpen dat sommige ouders inderdaad streng zijn op dat gebied
|
![]() |
![]() |
#5 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
dat is bij mij niet het geval
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Mijn ouders zijn wel altijd heel open over dingen zeg maar... En ik denk dat ze het vooral belangrijk zouden vinden dat als ik het doe ik 't veilig zou doen..
Mijn vader is wel moeilijker dan mijn moeder trouwens.. Slapen bij jongens of jongens bij ons is geen probleem, maar hij moet ze wel kennen en zodra ik iemand leuk vind is het bij elkaar slapen opeens wel uit den boze... ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Mijn ouders doen er ook niet moeilijk over.. ik heb nu bijna 4 maand een vriend, dus slaapt hij hier ook.. maar alleen in het weekend, anders vinden mn ouders het teveel ofzo?
![]() Maar ik mag hem zien wanneer ik wil, en hij is hier ook altijd welkom ![]() En mijn ouders weten ook vast wel dat we sex hebben, mijn moeder zei zelfs een tijd geleden; moet je niet eens aan de pil gaan? Maargoed,misschien moet je er wat meer met je ouders over praten.. en om argumenten te vragen.. want je kan sex niet verbieden, vind ik.. behalve als het om één of andere schokkende reden is ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
als je thuis woont nog wel, en daarbij beetje naar je moeder luistere is nooit verkeerd
|
![]() |
![]() |
#10 |
pudiecat
|
![]()
ze kan wel zeggen: als je een vriend neemt rot je maar op
![]() |
#11 |
Bianca
|
![]()
Je hebt niet helemaal gelijk Saduf.. Je ouders zijn nog steeds de baas in huis. Niet over jou, maar wel over het huis. Dus kunnen zij wel bepalen of jouw vriend(in) bij je mag slapen.
Dus als het om wat voor reden dan ook niet mag, ga lekker een weekend weg. Of doe het op andere gekke plaatsen. Daar hebben ze dan weer niks over te zeggen. Maar ga eerst eens met ze praten, vraag of het nu twee keer in de maand mag? Zo kun je het opbouwen ![]()
![]() |
#12 |
athanatos
|
![]()
ik vind idd de opmerking 1 keer in de maand blijven slapen en 3 keerind e week zien. pff.. ik ben nu ook net 20 en heb 2 jaar uit huis gewoond, maar dan hebben ze ook helemaal niets meer te zeggen en is de acceptatie wel daar. maar ik snap neit dat als het mag, waarom dan niet vaker? kijk als ze het nou helemaal zouden verbieden?
heb het zelf echt 2,5 jaar geheim gehouden vn me ouders, stiekem blijven slapen enzo, maar nu woon ik weer op mezelf. en vooral op sexueel gebied is dat echt vrijheid/blijheid
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ze zegt meer van zolang ik onder haar dak woon dat haar regels gelden ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|