|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Ik heb een behoorlijk probleem, noem het maar een pre-life-crisis. Ik ben 19 jaar en op dit moment in mijn leven weet ik gewoon niet wat ik wil. Ik lijk elke plank mis te slaan en het vertrouwen in mijzelf ben ik volledig kwijt. Ten eerste durf ik nooit beslissingen te maken. Tenminste niet als daar negatieve gevolgen aan kunnen zitten. Dus stel je voor: Ik leg bij een spel 5 euro in en de kans ik 50% dat ik het dubbele krijg , en 50% kans dat ik mijn inleg en 5 euro extra verlies. In zo'n situatie zo ik dus never nooit geld inleggen. En laat het leven nou net uit vooral dat soort situaties bestaan. Wat kan ik doen om te ontdekken wat ik wil en meer zelfvertrouwen te krijgen? Een ander verschrikkelijk probleem is dat ik uiterlijk veel te belangrijk vind. Ik heb met mijn eigen uiterlijk niet echt een probleem, dat is gemiddeld, en dat vind ik verder prima. Het probleem komt vooral ergens anders naar voren. Ik had , tot gister ![]() Hebben jullie misschien een reden waarom uiterlijk niet belangrijk zou moeten zijn? Niet alleen jullie mening maar vooral ook waarom. Laatst aangepast door krentenbol : 24 January 2010 om 17:04 |
![]() |
![]() |