Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 20 February 2010, 21:34   #1
Xander975
夢の詳細を実際に現実のもの

Standaard Help, zware onzekerheid over liefde ='(

Hooi,

zoals de titel al zegt ben ik erg onzeker over hoe mensen mij vinden, en dat is al bijna een jaar lang. oke ff de backstory: sind het uit is met me vorige vriendin heb ik heel lang in een depresie gezeten omdat ook een paar vrienden ervoor gezorgt hebben dat het uit ging, de relatie. daar na ben ik dus opzoek geweest naar een ander om het "gat" te dichten, alleen elke keer als ik en meisje leuk vond klapte ik altijd dicht en was ik bang voor de reactie als ik dan om verkering wou gaan vragen, en als het me dan eenmaal lukte om dat meisje te vragen was het antwoordt vaak van: srry ik heb al een ander; srry het is net uit met mijn vriend dus ik heb ff ruimte nodig; nee srry je bent gewoon mijn type niet.(einde backstory)

dus tot nu toe heeft dat mij al behoorlijk onzeker gemaakt =( maar nu vind ik weer een meisje leuk, het is ongeveel 2 maanden geleden dat het uit is met haar vriend. maar ze had toen al een aantal keren gezegt van srry ik heb nog ff wat ruimte nodig, dacht ik zo van nou jij vind mij dus zeker ook niet leuk =( nou ze is dus bisexueel, dus ook een aantal meiden vinden haar leuk dus ik zit met concurentie. nou had ik dus afgelopen vrijdag een sms gestuurt met de vraag of ze met mij wilt alleen ik heb nog niks terug en ik ben bang dat het weer zo gaat als met de andere meiden die ik heb geprobeert te vragen ='( en het doet ontzettend zeer bij mij en ik kan er gewoon niet meer tegen.

kan iemand mij alsjeblieft helpen, want hierdoor krijg ik gewoon het gevoel dat ik niks meer waard ben voor deze wereld...alsjeblieft ik heb hulp en tips nodig.....HELP!!!(srry dat het zo'n lange lap tekst is)
Xander975 is offline   Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels