Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 June 2007, 20:10   #1
leigh-ann
Guest

Unhappy weglopen?

hey, ik speel al een paar dagen met het idee omhet thuis af te bollen. Ik ben het hier beu.
Ik ben ondertussen al een jaar en een paar maand samen met mijn vriend en hebben een paar dagen geleden ongelooflijke ruzie gehad.
De oorzaak hiervan was wel dat toen ik thuiskwam en ik het vertelde aan mijn ouders, al hetgene wat zij slecht vonden aan hem er ineens uitkwam Ze hadden al wel keren gezegd tgen mij wat ze minder vonden aan hem, maar dit was echt te veel voor mij.
Ik vertelde dan dat ik het wou goedmaken met mijn vriend en het was precies of ze wouden mij in de verkeerde richting sturen ( het uitmaken dusss). Het deed pijn!
Ik had dus niet lang daarna gebeld met mijn vriend en hij is die dag nog langs geweest om het uit te praten. Tussen ons is nu alles terug in orde.
Ik ben dus ondertussen ook nog te weten gekomen dat mijn grootvader hem ook totaal niet kan hebben. Hij zou heel gelukkig zijn moest het uit zijn tussen ons. En dit heeft hij al gedurende onze hele relatie voor zichzelf gehouden! Ik geloofde echt niet wat ik hoorde toen mijn vader het vertelde.
Ik was echt woedend op hen!
Ik heb dus deze avond weer ruzie gehad met mijn ouders erover en ben het echt aan het overwegen om weg te lopen.....Ik wil naar mijn vriend, niet hier thuis in in dit verstikkende gevoel......
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels