|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey allemaal, voor school moeten wij een enquete houden over vrijetijdsbestedingen. Daarom willen wij graag jullie om hulp vragen!
Het enige wat je hoeft te doen is de onderstaande vragen te beantwoorden d.m.v. het correcte antwoord te laten staan. Alvast bedankt voor jullie medewerking enzo ![]() -------------------------------------------- Enquκte Hoe vier jij je vakantie? Naam: Geboortedatum: Vraag 1: Welke opleiding volg je of heb je gevolgd? (Geef hierbij de opleiding aan die je nu volgt of die je het laatst hebt gevolgd) A VBO B Mavo C Havo D VWO E LBO F MBO G HBO H Universiteit/ WO Vraag 2: Werk je momenteel? A Ja, fulltime B Ja, parttime C Ja, ik heb een bijbaantje D Nee, ik werk niet Vraag 3: Wat is je gezinssamenstelling? A Inwonend bij (groot)ouder(s) / familie B Alleenstaand zonder kinderen C Alleenstaand met kinderen D Studentenhuis / Woongemeenschap E Gehuwd / Samenwonend, geen kinderen F Gehuwd / Samenwonend, met kinderen G Anders, . Vraag 4: Wat zijn je hobbys? 0 .. 0 .. 0 .. 0 . Vraag 5: Hoeveel weken vakantie heb je per jaar? A 0 4 weken per jaar B 4 8 weken per jaar C Meer dan 8 weken per jaar Vraag 6: Hoeveel weken per jaar ga je op vakantie? A 0 2 weken per jaar B 2 4 weken per jaar C Meer dan 4 weken per jaar Vraag 7: Wat is je favoriete vakantiebestemming? 0 0 Vraag 8: Kom je vaker op je vakantiebestemming van dit jaar? A Nee, ik ben er nog nooit geweest B Ja, ik ga er elk jaar naar toe C Ja, ik ben er wel is eerder geweest Vraag 9: Waar verblijf je in je vakantie? A In een Hotel B Op een camping C In een appartement D In een pension E In een herberg F In een huisje G Op een boot H In een camper I Anders, nl: Vraag 10: Hoe reis je naar je vakantiebestemming? A Met de auto B Met de bus C Met de trein D Met het vliegtuig E Met de boot F Met de fiets G Lopend H Anders, nl: .. Vraag 11: Met wie ga je op vakantie? A Met mn ouders / familie B Met vrienden C Met mn vriend / vriendin, man / vrouw (eventueel met kinderen) D Met een reisgezelschap Vraag 12: Waar besteed je veel tijd aan in je vakantie? (Je mag meerdere keuzes aankruisen) A Ik doe veel sportieve dingen B Ik lig veel aan het strand C Ik doe veel culturele dingen D Ik ga de natuur in E Ik ga de stad in F Ik doe iets anders, nl: . Vraag 13: Kook je zelf op vakantie? A Ja, ik kook elke dag B Ja, ik kook af en toe maar ik ga ook graag uit eten C Nee, ik ga elke dag uit eten Vraag 14: Ga je graag uit in je vakantie? A Ja, ik ga elke avond uit B Ja, ik ga vrij vaak uit C Ja, ik ga af en toe uit D Nee, ik ga niet uit Vraag 15: Naar welk land zou je graag nog eens op vakantie willen? 0 ~ Einde ~ |
![]() |