|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hoi,
ehmz misschien zoals jullie weten is het bij mij thuis niet echt leuk. een paar dagen geleden is de bom gebarsten. ik heb namelijk op aanraden van een vriend van mij het aan mijn moeder verteld dat ik vroeger misbruikt ben door mn vader. ze reageerde gelukkig positief ( ze geloofd me en staat achter me ) maar ze doet er verder niets mee. mn vader is echter compleet door het lint gegaan. hij zei dat ik een alien was en dat ik compleet gestoord was. hij bedreigd me nu de hele tijd maar ook mn ( enigste) vriend. hij zegt dat ik niet meer met hem om mag gaan en anders zou hij al mn botten breken. en hij wilde naar de politie stappen om mn vriend aan te geven, maar hij heeft geen reden waarom. ik ben zo kwaad op die man, hoe kan hij het zo ijskoud ontkennen. en het meeste maak ik me kwaad dat hij zo doet tegen over mn vriend. hij is alles wat ik nog heb, ik wordt vreselijk gepest op school, maar mn vriend blijft me steunen, en hij heeft me van het snijden af geholpen. hij is mijn leven. waarom zegt mn vader niet gewoon tegen me van oké sorry ik zat fout ik had je nooit mogen misbruiken, maar nee hij scheld me uit en bedreigd me nu. sorry dit moest er even uit. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]()
Ik weet natuurlijk niet hoever hij is gegaan en dat gaat me verder ook geen moer aan. Het is al verschrikkelijk dat zoiets moet gebeuren, in welke mate dan ook.
Echt zo gemeen van je vader om nog te ontkennen ook! Wat een rotzak is het! Echt ik zweer het als ik zo'n man zou hebben he en mijn dochter zou naar me toe komen van papa misbruikt me.. Echt die gast is zijn leven niet meer zeker dat weet ik toch wel heel zeker. Want van me kinderen blijf je af. Meid ontzettend veel sterkte want ik denk dat jij hier later in je leven gewoon ontzettend veel mee te maken krijgt..het blijft in je leven en je zult het nooit meer kwijtraken. Jouw pa is echt een asshole want hij weet niet wat ie jou heeft aangedaan. Jij moet dadelijk verder met je leven, en dat gaat dankzij hem veeeeeeel moeilijker. Als dat mijn pa was, ik zou hem echt een schop onder zijn hol geven gewoon. Echt wel. Mooi dat ie met zijn poten van me afblijft. Heel veel sterkte ermee.
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
je mag gerust weten hoever hij is gegaan. hij heeft me verkracht, ja hij ging in me en kwam in me klaar :r het deed zo'n pijn iedere keer als hij dat deed. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
hey,
ik denk eigenlijk dat je vader het juist zo keihard ontkent omdat hij ook zo ver is gegaan en dat ie er niet meer aan herinnert wil worden. waarom ie het in 1e instantie heeft gedaan weet ik niet...ik kan misschien nog wat voor je opzoeken. kus, Joost |
![]() |
![]() |
#5 |
Nerd
|
![]()
als dit aanhoudt dan zou ik daar zo snel mogelijk weg gaan om veilig te zijn of m aan te geven
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
jah, k vraag me af, hoe oud ben je nu, en hoe oud was je toen het voor het laatst gebeurde? en, wat was de relatie met je vader voordat het gebeurde, en hoe heeft ie het gedaan? (dus geen details...maar, dwingde ie je, of ging ie heel lief tegen je lullen etc?) en kreeg/krijg je veel aandacht van je vader? of is het ooit een goeie vader geweest?
het kan misschien gebeurt zijn, omdat ie zelf (misschien) vroeger misbruikt is. en ik denk ook eigenlijk niet dat ie het ooit zal toegeven, ik weet het trouwens bijna wel zeker. preciese reden heb k er niet op gevonden, maar het lijkt mij dat hij er niet meer aan herinnert wilt worden, tenzij ie er nog steeds mee doorgaat, dat is het denk ik omdat niemand het mag weten...de reden dat ie niet meer wilt dat je met je vriendje om mag gaan, is ook misschien omdat ie je niet los kan laten...? als het erg uit de hand loopt is het handig is om professionele hulp in te schakelen? k wens je iig nog veel succes kusje, Joost (moe ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Nerd
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
in het begin zei hij dat ik niks mocht zeggen want dan zouden ze me alleen achter laten. maar toen ik me ging verzetten toen hield hij me vast en dwong hij me. het gekke was dat hij me overdag niet zag staan, nu nog steeds niet. hij liet en laat wel altijd merken dat mijn zus o zo geweldig is en ik niets kan. ik ben bang voor hem. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wat is er dan bij jou thuis gebeurd? |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
.thnx. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
misschien heb je het al eens gezegd maar ik vroeg me af loop je hier voor bij een goede therapeut? want ik denk zelf dat dat wel nodig is wil je dit goed kunnen verwerken enzo... ik vind het echt heel erg naar om dit te lezen dat dit met je is gebeurd..
Heel erg veel sterkte en geluk Liefs, maaike |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ik denk wel dat het nodig is hier kom je toch niet in jeeentje uit.
Nogmaals heel veel sterkte en geluk! Liefs, maaike |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
hoi,
de laatste update voor het moment: ik heb een afspraak gemaakt bij de dokter ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen. misschien wordt ik ( tijdelijk ) uit huis geplaatst. ik laat het jullie wel weten wat er uit is gekomen. |
![]() |
![]() |
#19 |
Nerd
|
![]()
laat t weten...ben erg benieuwd
![]()
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
ben vandaag naar de dokter geweest.
ik moet morgen naar bureau jeugdzorg en dan wordt ik waarschijnlijk tijdelijk uit huis geplaatst. morgen zal ik denk ik ook wel te horen krijgen welke hulp ik nodig heb. ik hou jullie op de hoogte. |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik bedoel dan ben je toch stom ik sta doodsangsten uit voor die man daarom wil ik nu thuis weg en dan is dus het laatste wat ik wil zo'n gesprek. maar goed, ik wacht af. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
goed van je! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
ik ben bij jeugdzorg geweest.
ik moest daar mn verhaal doen en nu ben ik tijdelijk uit huis geplaatst. ze gaan me nu inschrijven voor een of andere therapie. ik ben eens benieuwd wat dat is. ik ben overigens wel heel blij dat ik nu thuis even weg ben. ik kan nu eindelijk eens rustig slapen, zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij komt. ik ohu jullie op de hoogte. |
![]() |
![]() |
#28 |
Nerd
|
![]()
waar woon je nu dan? in zo'n tehuis ofzo?
![]()
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar geloof me het is veeeeel beter dan thuis. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Nerd
|
![]()
oh sorry *schaam* maja als je t maar beter hebt
![]()
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
kuch |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Overeguns ken ik het verhaal van je moeder ook; mijn moeder doet er ook niets mee en ondertussen wordt er simpel weg niet meerover gepraat, alsof er nooit wat is gebeurt. hee suc-6-. Wel beter dat je nu thuis weg bent. |
|
![]() |