|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
7febuari moet iemand voor de rechter komen waar ik veel nare ervaringen mee heb gehad.......
2jaar geleden heb ik tegen hem aangifte gedaan en vrijdag lag er een brief met formulieren of ik of mn moeder die even wou invullen.. om te kijken wat de gevolgen waren van de dingen die hij bij mij heeft gedaan...... en hoeveel geld ik daar terug van krijg.. ik krijg dus geld van die vieze engerd! en dat wil ik helemaal niet.. en dan reageert mn moeder nog zo : oh is toch handig een beetje geld... maar ondertussen voel ik me nog wel vies en gebruik en door alles wat er is gebeurt heb ik het ver weg gestopt maar dankzij diekut brief komt alles weer omhoog... er hebben nog 2meisjes aangifte tegen hem gedaan dus ik ben niet alleen.. ik hoop echt van harte dat ie een hoge straf krijgt!!! maar ik weet nou niet hoe ik met dit alles om moet gaan.... ik ben weer helemaal terug bij af... ik zeg niets meer thuis weinig meer buiten huis ben weer helemaal gesloten kan alleen nog normaaltypen eigenlijk.... ik snij weer nadat ik het zolang heb volgehouden niet te doen... en ik douch weer minstens 3x per dag.. en draai de wasmachine elke dag.. ikvind het echt niet leuk.. maar het gaat gewoon niet zoals het nu gaat!! sorry wou ik even kwijt ![]() |
![]() |