|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Über Mensch
|
![]()
warom verkopen ze die soms voor 3-4 euro terwijl het maken ervan maar 30 eurocent kost
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
-
|
![]()
Ik vrees dat dat in meerdere dingen wel het geval is.
Neem nu een glas cola ... Op café betaal je er gemakkelijk 1,50€ voor, hier aan zee zelfs 1,80€ voor een simpel glas cola. Terwijl je voor 1,80€ al bijna een fles hebt? ![]() Royco-soep toch ook? Een soepje = 1,90 € Volgens mij kost een heel pak niet veel meer dan dat ![]() In groothandelsprijzen denk ik zelfs nog VEEL minder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banned
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORE!!!
|
![]()
ey jochie
wis jij niej dat ze alle horeca prijzen bijna verdubbeld hebben ![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
het is wel een beetje overdreven duur, maja ze moeten het personeel er ook van betalen en ook nog winst hebben
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
mee eens...sommige prijzen zijn idd achterlijk duur.
Met uitgaan ook. Biertje en cola etc...oke...1,50 euro... Maar passoa en bessen en drop shots enzow ( 3,50)!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
En toch kopen jullie het.
![]() Dan maar een hele avond aan de cola. Ik ga echt geen € 3,50 betalen voor een passoa. ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
www.funing.nl
|
![]()
espresso kost ong 5 cent om te maken , btw , ze moeten natuurlijk ook pers.kosten en huur/onderhoud van het pand , belasting en veel meer van die troep betalen enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
en als je een beetje groter cafeetje hebt met veel klanten verdien je echt rete veel geld eraan. 8 esspressos per uur verkoopt heb je al het uurloon van 1-2 personeels leden, en dat lijkt mij redleijk weinig, et zijn namelijk niet alleen de esspressos die zo duur zijn. De huur van het pand heb je met een beetje cafe er ook al snel uit en de rest is ook zo gepiept dan Laatst aangepast door TheGroovMaster : 10 November 2003 om 10:39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
je vergeet de expressomachine
![]() |
![]() |
![]() |