|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Mooi succes voor die man
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
toen ik het gister zag dacht ik echt van, wie is die gast, maar hij heeft het goed gedaan, net op het juiste moment weg gaan en zorgen dat de rest geen zin meer had om hem terug te halen
het is ook een moeie opsteker voor rabo, zaterdag hadden ze bijna omloop het volk (geloof ik) gewonnen met moerenhout maar der zat een belg voor ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Wielerseizoen weer begonnen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik vond het ook zeer verrassend dat ik Sentjens zag winnen, want had nog nooit van die knakker gehoord ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Heerlijk ja, de Limburgers Sentjens en Van Heeswijk, 1 en 2 in Kuurne en de Omloop
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() tering..krijg echt rete veel zin om te gaan fietsen in het mooiste deel van het land..ga zeer waarschijnlijk 31 augustus de Amstel Gold Race rijden..250 kilometertjes zwoegen..kent er iemand nog een goedkoop hotelletje in de buurt van de startplaats?? (tussen Heerlen en Kerkrade.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Formule 1-hotel, aan de Kaalheidersteenweg.. Neem bus naar Kerkrade-stadion en laat stadion rechts liggen, dan kun je naar de stard met de bus..
|
![]() |
![]() |
#8 | |
klopt
|
![]() Citaat:
bartje toch ![]()
![]() |