Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 April 2003, 17:16   #1
Duffie
Guest

Standaard sneakers

Ik weet niet hoe dit forum moet heten, en wat sneakers zijn, maar zo is mijn vader het best te beschrijven. Hij deelde me vandaag mee dat ik niet met die ene gast moest chatten, die hij niet eens kent. Ik praat op msn best over persoonlijke dingen, blij dat ik ze kwijt kan aan iemand. Nu komt me vader der zo mee af dattie men msn-gebabbel helemaal heeft gelezen en dus weet wat die gast heeft gezegd. Niet dat me dat zoveel uitmaakt, het ging over sex enzo, maar er stonden heel wat persoonlijke dingen van míj in!!!!! Ik was razend!!!!!! Dat kan toch niet? Maar men vader vind dat hij 'moet controleren wat zijn mionderjarige dochter doet'. PUH! Je gaat toch niet iemadns brieven zomaar lezen??? En mails? Ik lees die van hem toch ook niet, moet je hèm es horen dan!!!!!!!! grrrrrr...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2003, 17:42   #2
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Volgende keer chatlogs verwijderen enzow en nieamnd komt erachter wat je tegen een ander hebt gezegd.
Oud 3 April 2003, 17:56   #3
Queenie
Guest

Standaard

wat gemeen van jouw vader! I

k weet natuurlijk niet hoe oud je bent ofzo maar ik denk dat het pure bescherming is aangezien er tegenwoordig wel eens programma's op TV zijn waarin bijvoorbeeld te zien is dat pedofielen gaan chatten en zeggen dat ze 18 zijn vervolgens afspreken en dan 45 jaar oud blijken te zijn en hun slachtoffers misbruiken enzo..... Maar als je het vervelend vind dat je vader dat leest idd je chatlogs uitzetten(zoals LoeLoe al zei...)
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2003, 18:09   #4
darkangel112
Guest

Standaard

oooh wat een kut streek hee!!!

hij was denk ik beetje bezorgd over je.. maar ik vind niet dat hij het kan maken in je persoonlijke gesprekken te lezen!!!

kut man voor je!!!!

maar ja het is vast goed bedoelt moet je dan amar denken

Sterkte ermee:S

ps. sneakers zijn toch schoenen?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2003, 12:28   #5
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

wat een kutstreek. eigenlijk kan ie dat niet maken
jezus al je privacy is weg, rot voor je meis
Oud 4 April 2003, 13:07   #6
lisa_girl
Guest

Standaard

Wat ontzettend gemeen. Als je een gewoon gesprek hebt, luisterd hij toch ook niet af? Ik vind het echt niet kunnen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2003, 13:11   #7
Narya
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Volgende keer chatlogs verwijderen enzow en nieamnd komt erachter wat je tegen een ander hebt gezegd.
waar staan die eigenlijk ergens? ik heb ze overal al gezocht bij ons in de compu, maar ik kan ze nergens vinden

@ duffie: inderdaad een kutstreek. Is bijna net zo erg als iemands dagboek lezen
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2003, 13:54   #8
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Meestal bij 'My Documents' en dan staat daar ook wel ergens 'My Logs'

Tenminste heb ik hier..heb MSN zelf automatisch aangemaakt dus ik neem aan dat dat bij veel anderen ook zo is.
Oud 4 April 2003, 13:55   #9
Rijntje
Guest

Standaard

chatlogs vind je onder "mijn dokumenten"
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2003, 15:21   #10
Stapper
Guest

Standaard

gewoon je chatlogs uit zetten, das makkelijker dan steeds je chatlogs verwijderen

of ze gewoon ergens verstoppen zodat je vader der niet bij kan, maar het is wel een k*t streek van je vader
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2003, 15:50   #11
PFP
Guest

Standaard

ik wist niet eens dat er zo'n forum was
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2003, 11:33   #12
Duffie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by queenie
wat gemeen van jouw vader! I

k weet natuurlijk niet hoe oud je bent ofzo maar ik denk dat het pure bescherming is aangezien er tegenwoordig wel eens programma's op TV zijn waarin bijvoorbeeld te zien is dat pedofielen gaan chatten en zeggen dat ze 18 zijn vervolgens afspreken en dan 45 jaar oud blijken te zijn en hun slachtoffers misbruiken enzo..... Maar als je het vervelend vind dat je vader dat leest idd je chatlogs uitzetten(zoals LoeLoe al zei...)
Zo is et maar helemaal jah... Dat is precies wat men vader denkt. Het is niet eerlijk, dat heb ik 'm ook gezegd en dat hij toch ook niet men brieven gaat lopen lezen, maar hij vind dat ik dan maar moet PRATEN en niet chatten, als hij het niet mag weten. Dan moetie et toch gewoon niet opzoeken???? Maarjah, het is al wat beter, hj ging et niet meer doen. (ik let voorlopig toch op wattik schrijf, ik vertrouw em voor geen haar.)Doooooeeeeiiii
  Met citaat antwoorden
Oud 5 April 2003, 14:48   #13
Queenie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Duffie

Zo is et maar helemaal jah... Dat is precies wat men vader denkt. Het is niet eerlijk, dat heb ik 'm ook gezegd en dat hij toch ook niet men brieven gaat lopen lezen, maar hij vind dat ik dan maar moet PRATEN en niet chatten, als hij het niet mag weten. Dan moetie et toch gewoon niet opzoeken???? Maarjah, het is al wat beter, hj ging et niet meer doen. (ik let voorlopig toch op wattik schrijf, ik vertrouw em voor geen haar.)Doooooeeeeiiii
Gelukkkgi maar dat het wat beter gaat. Ik mocht vroeger(hihi....) toen ik nog 16(ben nu bijna 20) was ofzo ook niet chatten van mijn ouders.......... Wanjt dat was " gevaarlijk"... Dus gewoon nog een paar jaartjes wachten.......
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2003, 17:08   #14
L_angeldc
Guest

Standaard

ik ben 16 maar mijn ouders vertrouwen mij wel genoeg om mij 'vrij' te laten chatten.. ik bedoel chatten ok, maar zoon iemand ontmoeten is toch iets heel anders

gewoon je chats niet meer loggen probleem opgelost! en tegen je vader zeggen dat hij zich niet te bemoeien heeft met jou eigen zaken. dat doe jij toch ook niet bij hem?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels