|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Mijn top 5
5.Alucard uit castlevania:symphony of the night. omdat hij uit de beste castlevania is en omdat hij er kewl uitziet ![]() ![]() 4.Kirby uit de kirby games Omdat hij zo freaking cute is ![]() ![]() 3.Falco uit de Starfox serie Voor zijn arrogantie ![]() ![]() 2.Psycho Mantis uit MGS cool om zijn psychic powers ![]() 1.Dante uit Devil May Cry Omdat hij gewoon Uber cool is . Hij vecht met moderne en antieke wapens en hij is half demon en half mens. ![]() Laatst aangepast door lou : 30 January 2003 om 18:45 |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
1. Sephiroth met z'n te gekke zwaard
![]() 2. Laguna Loire met z'n geweer ![]() ![]() 3. hoofdpersoon in Half-Life (ben ff naam vergeten) 4. Barret met z'n gunarm ![]() 5. David Armstrong (Operation Flashpoint: Cold War Crisis)
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
1 link
![]() 2 fox mc cloud ![]() 3 mario ![]() 4 samus ![]() 5 aragorn uit (lord of the rings; the two towers) ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Nerd
|
![]()
ah dat was t ja
![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
5. Link (Zelda duuh)
4. Samus (metroid) 3. Ryu (Street Fighter) 2. Rock Howard (Garnou: Mark of Wolfs) 1. Scorpion (Mortal Kombat) |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
bloodrayne
ik speel massive online spellen en die hebben geen echte hoofdrol spelers ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
veteraan
|
![]()
phobos (quake3)
giana sister (mwehe.. commodore powa) megaman duke nukem tex murphy (under a killing moon, pandora directive .... ja t is een bestaand persoon.. maar toch, t is een game character? ![]()
![]() |
#9 |
Geen Super Lid
|
![]()
5 Lara Croft
4 Crash Bandicoot 3 Raiden 2 Bomberman 1 Sonic The Hedgehog
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
wat is kunst?
|
![]()
1. young Link
![]() 2. Link ![]() 3. Fox Mcloud ![]() 4. shiek ![]() 5. luigi ![]()
![]() |
#11 |
Kawaii
|
![]() ![]() Ximary Mezelf staat natuurlijk nummer 1 Ragnarok Online ![]() Link Toegeven hij is lief!! Zelda op Gamecube ![]() Ken Masters Ken zegt dat hij van Fruitcake houdt wanneer hij die draaiende schop uitoefent. Streetfighter series ![]() Chocobo Niet Squall! Ik heb het over de Chocobo... Final Fantasy series ![]() Nakoruru Zij is 1337 uit Capcom vs SNK 2
![]() |
#12 |
Amsterdam Original
|
![]()
1. link
2. banjo ![]() ![]() 3. mario 4. me dier uit black and white 5. me eigen gecriejeerde mannetje uit the sims ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Sonic
![]() Link ![]() (khad een GRUWLIJKE tekening van hem dat ie op een heuveltop naar beneden keek, officieel van nintendo) Tommy Vercetti ![]() Michaelangelo van Turtles Guile van SF Laatst aangepast door UrbanLegend : 31 January 2003 om 17:24 |
![]() |
![]() |
#14 |
Trots van het noorden.
|
![]()
1.chris redfield uit r.e
2.captain olimar uit pikmin(ik zou gek worden met zoveel van die krengen om je heen) 3.johanna dark(sexy and lethal8* ) 4.olaf uit advance wars 5.monkey uit timesplitters 2
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
1.Druuna (lekker ding! Check hier maar!
2.Grokken Soldiers uit Seven Kingdoms 2 3.Thief (Paul Lupin) uit Commando's 2 4.Kate O'Hara uit Desperado's 5.Durako, een mannetje uit mijn eigen game die ik zelf aan het programmeren ben met C++. Hier isie: |
![]() |
![]() |
#16 |
**Loves Anouk**
|
![]()
MR CROW !
![]()
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
1.Mario
2.Solid Snake MGS 3.Aragorn LOTR 4.Lara Croft Tomb Raider 5.Ratchet Ratchet & Clank |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
1: Sonic the hedgehog ( Sonic adventure versie )
2: Samus Aran 3: Ninja MGS 4: Megaman Zero ( Megaman Zero van GBA ) ![]() 5: Cloud Strife ( Final Fantasy VII 0 |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
1. Legolas
2. Legolas 3. Legolas 4. Legolas 5. Legolas Nee, geintje 1. Legolas 2. Aragorn 3. Mijn Barbarian met diablo 2 4. Mijn char met Morrowind 5. Tommy Angelo uit Mafia |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
1) Zero (MMX3)
2) Link 3) Protoman/Blues (Megaman serie) 4) Protoman/Blues (MM:BN serie) 5) Forte/Bass (MM:BN2) |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
5 Lara Croft
4 Mario 3 Johnny Cage (Mortal Kombat) 2 Earthworm Jim 1 Sonic the Hedgehog Dit zijn de echt supercharacters op gamegebied ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
Sonic, zoals op de megadrive spellen. Die blijven meesterlijk en heb ik een oneindig aantal keren uitgespelld!