|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Amsterdam Original
|
![]()
hij hept een gesprek gehad met me mentor(oudersavond)
en me rapport zuigt!!!!!!!!!!!!!! ZUIGT!!!!!!! Ik ga de missie aan... wens me ongeluk en de dood toe
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Ik heb dadelijk ook ouderavond en ik ben daarna ook dood...
dus ik zie je wel ergens daar boven
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
je hebt het je ouders niet meer verteld?????
![]() nouja wish you good luck hoop je morgen nog op msn trug te zien ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
mijn ouders zijn momenteel ook op ouderavond... maar dat zal wel niet zo erg kunnen zijn
![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
vandaag kan mijn moeder ook naar school voor gesprekken.. maar m'n moeder gaat niet, ze vind dat het wel goed gaat met me
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik mot ook oppassen als ik nu nie me best ga doen...
heb een 3.5 vor eco en duits gehaald en een 3.4 voor nederlands ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
uhm:
wiskunde 3.8 schei: 5 engels :4.8 over maand examens vrees ut ergste en je mag niet een het jaar overdoen ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
tja als je dan geeneen onvoldoende hebt tja dan zou je je wel eens blij kunnen voelen
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Amsterdam Original
|
![]()
Ned: 5.3 (ONTERECHT, 4 repetities 8.5 !!)
Wis: 5.8 (Terecht) Nat/Sch: 5.2 (Terecht) Kunstvakken: 5.0 (ONTERECHT, alleen omdat ik andy ben!) Engels: 9,7 (Terecht ![]() Duits: 8,1(onterecht, moet veel lager zijn ![]() Gym: 9,0 (mjah, conditie training en rennen wat goed) VTN: 5,0 (kutvak) Totaal uren verzuimt: 134(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) zeer onterecht, ik ben alle lesuren aanwezig geweest! okeej 1 keer ziek, 1 keer weggegaan voor de tandarts en vandaag uitgestuurd omdat ik geen boeken had(wat bullshit is ![]() Totaal uren me vader tegen me zeuren: onbeperkt
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
gelukkig waren bij mijn ouderavond de cijfers van de toetsweek nog niet bekend..
dus het was superpositief ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Amanda
|
![]()
hmm... ikke krijg dalijk rappot maar met die kutschool moet je een 7 gemiddeld staan om over te kunnen en ik sta een 6.8
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
gast, ik ken dat, ik krijg van de week een brief thuis waarin staat dat ik teveel heb gespijbeld, als er nog 2 uurtjes bij komen, komt er een 2e brief naar huis, en dan ben ik geschorst
![]() ![]() |
![]() |
![]() |