Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 April 2003, 18:04   #1
PFP
Guest

Angry as van het kwaad

Ik roep hierbij op tot een vervloeking van het scholieren.com forum. Ik heb vandaag weer een paar stukjes gelezen op het actualiteiten forum daar,maar het schijnt dat je daar alles mag zeggen zolang het maar van Linkse kant is. Het is nog radicaler geworden dan toen ik daar voor het laatst kwam. Ze kunnen wel op de lijst van Bush (zijn as van het kwaad) Ik moet echt kotsen als ik die klootzak van een nareMan zijn gal zie spuwen.

Citaat:
Correctie; 6 mei bevrijdingsdag

En ik doe uiteraard wel mee...als het niet verbranden is dan wel bekladden, of in het algemeen die lelijke dingen van de vlaggenstok scheuren.

"4 en 5 mei, stilstaan bij vrijheid en democratie". Moet je nodig zulke walgelijke persoonsverheerlijking gaan bedrijven. Die fucker is gewoon DOOD, ligt te ROTTEN, als je hem goed vindt dan leef en handel je naar de ideeën van het Fortuynisme maar hou alsjeblieft je klep een keer over die kerel zélf.
Een nationale persoonsverheerlijking van Saddam is slecht, een van Hitler is ook slecht, en van andere dictators.. maar bij Fortuyn is het dan weer goed, terwijl het bij Fortuyn en z'n partij ook allemaal om Fortuyn gaat.
dit soort dingen zegt hij en dan niet in zijn eentje maar vrijwel gesteund door iedere forum baas.

wat vinden jullie hier nu van
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 18:07   #2
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Ben het met hem eens... Je kunt het Piminisme helaas niet aan het hele volk opdringen.. Alsjeblieft niet, als dat ook al een herdenkingsdag moet worden...
Oud 17 April 2003, 18:09   #3
PFP
Guest

Standaard

die gast is lager dan de laagste hond, alles wat ik haat lijkt in hem te zijn verenigd
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 18:09   #4
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

hoewel Pim een aantal zeer goede en verfrissende ideen had, had hij ook wat zakke en slechte plannen. Ook al had ie nooit vermoord mogen worden zie ik ook geen reden om een speciale herdenkingsdag te organiseren landelijk. de mensen die dat willen kunnen dat zelf doen zonder heel Nederland daar in mee te slepen.
Oud 17 April 2003, 18:11   #5
PFP
Guest

Standaard

het gaat niet om zijn mening over een specialen pim dag( dat wil ik ook weer niet)
het gaat erom dat de radicalen vergelijkingen daar als warme appels in de mond worden genomen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 18:12   #6
Babysmurfie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie
Ben het met hem eens... Je kunt het Piminisme helaas niet aan het hele volk opdringen.. Alsjeblieft niet, als dat ook al een herdenkingsdag moet worden...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 18:25   #7
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie
:respect:
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 18:30   #8
QQQ
krrraak

QQQ's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
die gast is lager dan de laagste hond, alles wat ik haat lijkt in hem te zijn verenigd
laat een mening van iemand anders ook is in zijn waarde joh
Oud 18 April 2003, 17:46   #9
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by QQQ

laat een mening van iemand anders ook is in zijn waarde joh
ik raad je dan aan daar eens een kijkje te gaan nemen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 00:26   #10
jdiezrequejo
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP

ik raad je dan aan daar eens een kijkje te gaan nemen
waarom scholieren.com tot vervloeking?

zeg dan gewoon nare man ofzo ipv het forum!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels