Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 May 2003, 17:17   #1
Snoes
Guest

Standaard drugs&sex

Hallo, ik ken iemand waarmee ik af en toe mee smoor. Als we daar in zijn kamer liggen zitte we steeds wat aan elkaar.Hij heeft me zelfs al eens gevingerd. Ik ben best wel jong, 15! Ik heb er niet meteen schuldgevoelens over, maar als ik em zie op school ontwijken we elkaar, kunne we elkaar zelf niet zo goed uitstaan. Op school zit hij aan zijn vrienden te vertellen dat hij met mij naar bed wilt, én dat hij me gevingerd heeft, maar dat gelooft niemand
Hij belt me ook 's nachts, en buiten één vriendin weet niemand van deze ontmoetingen. Hij eeft echt veel van deze verkeerde vrienden, soms zijn we met meerdere, en dan make ze mij zo stoned mogelijk. Dat is hun maar een keer gelukt, want toen was ik gewoon vergeten wat ze met me gedaan zouden kunnen hebben. Ik weet niet of ik hiermee wil stoppen, of ik dat wel kan!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 17:33   #2
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard Re: drugs&sex

Citaat:
Originally posted by Snoes
Hallo, ik ken iemand waarmee ik af en toe mee smoor. Als we daar in zijn kamer liggen zitte we steeds wat aan elkaar.Hij heeft me zelfs al eens gevingerd. Ik ben best wel jong, 15! Ik heb er niet meteen schuldgevoelens over, maar als ik em zie op school ontwijken we elkaar, kunne we elkaar zelf niet zo goed uitstaan. Op school zit hij aan zijn vrienden te vertellen dat hij met mij naar bed wilt, én dat hij me gevingerd heeft, maar dat gelooft niemand
Hij belt me ook 's nachts, en buiten één vriendin weet niemand van deze ontmoetingen. Hij eeft echt veel van deze verkeerde vrienden, soms zijn we met meerdere, en dan make ze mij zo stoned mogelijk. Dat is hun maar een keer gelukt, want toen was ik gewoon vergeten wat ze met me gedaan zouden kunnen hebben. Ik weet niet of ik hiermee wil stoppen, of ik dat wel kan!!
Wel, ik denk dat je beter ermee kan stoppen. Wanneer die jongens zorgen dat je stoned bent, kunnen ze letterlijk met jou doen wat ze willen. Ze kunnen je dus gebruiken zonder dat je er eigelijk besef van hebt, en ik denk niet dat dat iets is wat jij wil...
Gebruik je gezond verstand een beetje, en heb wat respect voor je lichaam. Laat je nie zomaar gebruiken meisje
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 17:36   #3
nevaeh1987
Lid

nevaeh1987's Avatar

Standaard Re: Re: drugs&sex

Citaat:
Originally posted by Saartje17

Wel, ik denk dat je beter ermee kan stoppen. Wanneer die jongens zorgen dat je stoned bent, kunnen ze letterlijk met jou doen wat ze willen. Ze kunnen je dus gebruiken zonder dat je er eigelijk besef van hebt, en ik denk niet dat dat iets is wat jij wil...
Gebruik je gezond verstand een beetje, en heb wat respect voor je lichaam. Laat je nie zomaar gebruiken meisje

:respect:
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 17:36   #4
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

schijnbaar vind je het fijn om een onderdanige positie te hebben ofzo,
anders zou er bij mij in ieder geval geen twijfel ontstaan of je nou moet stoppen of niet...

(bottomline: t feit dat je zelf meedoet met smoken en hun enigszins de kans laat geven om jou stoned te laten raken en vervolgens ten prooi kan vallen aan hun is fout!, ik zou er maar voor zorgen dat het ophoudt. )
Oud 4 May 2003, 17:42   #5
Snoes
Guest

Standaard

Ik kan hun ook gebruien hé. Misschien komt dat raar over, maar niet alleen jongens durven het wel eens grof aanpakken. Ik doe het inderdaad soms eens graag onderdanig over te komen, maar ik kan me ook heel dominant opstellen. Ik denk dat ik het zal missen als ik er mee stop, en dat het niet moeilijk zal zijn me terugte laten overtuigen. Kan ik er ook nog uit uit zo'n milieu. Ik heb zoveel twijfels, vermengd met rare verlangens.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 17:48   #6
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Ik kan hun ook gebruien hé. Misschien komt dat raar over, maar niet alleen jongens durven het wel eens grof aanpakken. Ik doe het inderdaad soms eens graag onderdanig over te komen, maar ik kan me ook heel dominant opstellen. Ik denk dat ik het zal missen als ik er mee stop, en dat het niet moeilijk zal zijn me terugte laten overtuigen. Kan ik er ook nog uit uit zo'n milieu. Ik heb zoveel twijfels, vermengd met rare verlangens.
Jah, inderdaad, jij kan hun ook gebruiken. Maar is dat echt wat je wil? Gewoon iemands lichaam gebruiken (en in jou geval laten gebruiken) voor de kick? Wanneer je er op kickt dat jongens je lichaam gaan gebruiken, zonder dat jij er iets van weet, denk ik dat je in dat geval vrij slecht bezig bent.

Stop met smoren. Laat die boel toch gewoon. Het onderdanig-seksgedoe kan toch zonder weed enzo ook? Zoek een leuke jongen die dezelfde behoeftes heeft als jou ofzo, maar ik denk niet dat dit de ideale oplossing is voor jou behoeftes hoor...
Oud 4 May 2003, 17:55   #7
psychobunny
Guest

Standaard

k vind het ergens wel erg,op uw 15e al zo neig zitten smoren dat je ze gedaan hebben?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 18:00   #8
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
k vind het ergens wel erg,op uw 15e al zo neig zitten smoren dat je ze gedaan hebben?
Inderdaad, moest het men zusje zijn, had ik ze al eens goed men gedacht gezegd

*overbeschermd is over zusje van 15 *
Oud 4 May 2003, 18:09   #9
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje17

Inderdaad, moest het men zusje zijn, had ik ze al eens goed men gedacht gezegd

*overbeschermd is over zusje van 15 *
groot gelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 20:20   #10
Snoes
Guest

Standaard

Mijn oudere broer en zus weten dit niet, en liefst houden zo ook! Ik denk dat julli me ergens al aan het overtuigen zijn. Ik zal mezelf testen wanneer ik me het best voel. Ik smoor niet zo heeel erg veel, ik zit niet alle dage bij die jongen!! Een keer in de maand, of twee keer zal wel genoeg zijn zeker!! En dat zijn dan ook de enige keren dat ik smoor.
Ik weet niet of ik dit allemaal zonder weed zou aankunnen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 21:20   #11
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:

Ik weet niet of ik dit allemaal zonder weed zou aankunnen.
slappeling
Oud 4 May 2003, 21:25   #12
Fade of Light
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r

slappeling
jij snapt het.... je moet cocaine gebruiken joh
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2003, 22:47   #13
0Vera
Lid

Standaard

onder invloed van drugs sex doen en je eerste keer nie meer weten? boy dat lijkt me echt erg
je moet t zelf weten maar ik zou hier echt mee stoppen..
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 00:07   #14
Fade of Light
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
onder invloed van drugs sex doen en je eerste keer nie meer weten? boy dat lijkt me echt erg
je moet t zelf weten maar ik zou hier echt mee stoppen..
lees die reactie boven je eens
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 09:29   #15
SoeperVeggie
Guest

Standaard

je zal ieg geen last hebben van afkick verschijnselen van de weed... thc is niet verslavend. Je kan wel t gevoel krijgen dat je wat gaat missen dus, dus als je nou gewoon druk bezig bent met andere dingen? gaat t makklijker toch? veel naar vriendinnen enzow..

ennuhh... Cold Turkey (zonder hulpmiddlen) afkicken is nie zo moeilijk...

ik smookte ong 5-6 jointjes p/w ,,, voor een half jaar lang... en van de 1 op de andere dag ben ik gestopt... *Nog steeds*,,,

maar ik zou er dus mee stoppen ... een een echte vriend zoeken.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 09:36   #16
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
lees die reactie boven je eens
sorry FoL ik zou heroinehoer worden, das pas n prachtig leven vol sex en drugsgebruik

...

[edit]SoeperVeggie ik heb niet het idee dat deze poster verslaafd is aan de wiet maar aan de spanning rondom sex en vage figuren ed. ik begrijp wel wat je zegt en ik vind het heel goed dat je bent gestopt met het roken van joints (je kan er schizofreen van worden als je t in je jeugd veel gebruikt ik vrees voor een paar van mijn vrienden ) maar ik denk niet dat het voor deze persoon relevant is....

[en nog een edit] wtf is smoor
[jaja NOG een edit ] smoor is wiet roken geloof ik... wat een woord echt, noem et wiet/joint roken of dampen maar smoor???

Laatst aangepast door 0Vera : 5 May 2003 om 09:43
Oud 5 May 2003, 16:49   #17
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
*knip*
ter verduidelijking: smoren is een werkwoord
en staat bij ons gelijk aan een joint roken

en dextor,groot gelijk, op je 15e al 'verslaafd' zijn aan weed
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2003, 16:16   #18
Snoes
Guest

Standaard

juihj, heroine hoer!! Dit is net het woord dat ik van me wou horen, dat is nogal is goede raad en moed ingesproken
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2003, 17:07   #19
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
juihj, heroine hoer!! Dit is net het woord dat ik van me wou horen, dat is nogal is goede raad en moed ingesproken
Goeie raad staat hier al met hopen...
En de moed kunnen wij je nie geven...
Je zult zelf je gezond verstand moeten gebruiken hoor meiske
Oud 6 May 2003, 17:15   #20
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Dit meende ik nie hoor! we hebben je al raad gegeven, en uiteindelijk zul je zelf moeten kiezen wat je wil
Oud 7 May 2003, 14:15   #21
Snoes
Guest

Standaard

ik ga er is met die jongen over praten, ook dat hij moet zwijgen tegen zijn vrienden! Misschien kan ik mij is een deftig lief zoeken, alleen durf ik me niet goed aan jongens te binden sinds ik vorig jaar splitte met mijn liefje.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels