|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo, ik ken iemand waarmee ik af en toe mee smoor. Als we daar in zijn kamer liggen zitte we steeds wat aan elkaar.Hij heeft me zelfs al eens gevingerd. Ik ben best wel jong, 15! Ik heb er niet meteen schuldgevoelens over, maar als ik em zie op school ontwijken we elkaar, kunne we elkaar zelf niet zo goed uitstaan. Op school zit hij aan zijn vrienden te vertellen dat hij met mij naar bed wilt, én dat hij me gevingerd heeft, maar dat gelooft niemand
![]() Hij belt me ook 's nachts, en buiten één vriendin weet niemand van deze ontmoetingen. Hij eeft echt veel van deze verkeerde vrienden, soms zijn we met meerdere, en dan make ze mij zo stoned mogelijk. Dat is hun maar een keer gelukt, want toen was ik gewoon vergeten wat ze met me gedaan zouden kunnen hebben. Ik weet niet of ik hiermee wil stoppen, of ik dat wel kan!! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Gebruik je gezond verstand een beetje, en heb wat respect voor je lichaam. Laat je nie zomaar gebruiken meisje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
veteraan
|
![]()
schijnbaar vind je het fijn om een onderdanige positie te hebben ofzo,
anders zou er bij mij in ieder geval geen twijfel ontstaan of je nou moet stoppen of niet... (bottomline: t feit dat je zelf meedoet met smoken en hun enigszins de kans laat geven om jou stoned te laten raken en vervolgens ten prooi kan vallen aan hun is fout!, ik zou er maar voor zorgen dat het ophoudt. )
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik kan hun ook gebruien hé. Misschien komt dat raar over, maar niet alleen jongens durven het wel eens grof aanpakken. Ik doe het inderdaad soms eens graag onderdanig over te komen, maar ik kan me ook heel dominant opstellen. Ik denk dat ik het zal missen als ik er mee stop, en dat het niet moeilijk zal zijn me terugte laten overtuigen. Kan ik er ook nog uit uit zo'n milieu. Ik heb zoveel twijfels, vermengd met rare verlangens.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
-
|
![]() Citaat:
Stop met smoren. Laat die boel toch gewoon. Het onderdanig-seksgedoe kan toch zonder weed enzo ook? Zoek een leuke jongen die dezelfde behoeftes heeft als jou ofzo, maar ik denk niet dat dit de ideale oplossing is voor jou behoeftes hoor... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
k vind het ergens wel erg,op uw 15e al zo neig zitten smoren dat je ze gedaan hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() *overbeschermd is over zusje van 15 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Mijn oudere broer en zus weten dit niet, en liefst houden zo ook! Ik denk dat julli me ergens al aan het overtuigen zijn. Ik zal mezelf testen wanneer ik me het best voel. Ik smoor niet zo heeel erg veel, ik zit niet alle dage bij die jongen!! Een keer in de maand, of twee keer zal wel genoeg zijn zeker!! En dat zijn dan ook de enige keren dat ik smoor.
Ik weet niet of ik dit allemaal zonder weed zou aankunnen. ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
onder invloed van drugs sex doen en je eerste keer nie meer weten?
![]() ![]() je moet t zelf weten maar ik zou hier echt mee stoppen..
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
je zal ieg geen last hebben van afkick verschijnselen van de weed... thc is niet verslavend. Je kan wel t gevoel krijgen dat je wat gaat missen dus, dus als je nou gewoon druk bezig bent met andere dingen? gaat t makklijker toch? veel naar vriendinnen enzow..
ennuhh... Cold Turkey (zonder hulpmiddlen) afkicken is nie zo moeilijk... ik smookte ong 5-6 jointjes p/w ,,, voor een half jaar lang... en van de 1 op de andere dag ben ik gestopt... *Nog steeds*,,, maar ik zou er dus mee stoppen ... een een echte vriend zoeken. ![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ... [edit]SoeperVeggie ik heb niet het idee dat deze poster verslaafd is aan de wiet maar aan de spanning rondom sex en vage figuren ed. ik begrijp wel wat je zegt en ik vind het heel goed dat je bent gestopt met het roken van joints (je kan er schizofreen van worden als je t in je jeugd veel gebruikt ![]() ![]() [en nog een edit] wtf is smoor ![]() ![]() ![]() [jaja NOG een edit ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) Laatst aangepast door 0Vera : 5 May 2003 om 09:43 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en staat bij ons gelijk aan een joint roken ![]() en dextor,groot gelijk, op je 15e al 'verslaafd' zijn aan weed ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
juihj, heroine hoer!! Dit is net het woord dat ik van me wou horen, dat is nogal is goede raad en moed ingesproken
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
-
|
![]() Citaat:
En de moed kunnen wij je nie geven... Je zult zelf je gezond verstand moeten gebruiken hoor meiske ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
ik ga er is met die jongen over praten, ook dat hij moet zwijgen tegen zijn vrienden! Misschien kan ik mij is een deftig lief zoeken, alleen durf ik me niet goed aan jongens te binden sinds ik vorig jaar splitte met mijn liefje.
|
![]() |