|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Gisteravond, rond 22.30 @ Cafe Plaza Arnhem:
"Ik heb net sperma in mijn mond gehad" ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
ik ook
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Jij was toch gisteren met m in Arnhem, Joy?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Liepe we naar de bushalte om ff te kijke hoe laat de bus ging, zat daar een best knap meisje, Joy natuurlijk weer dom geluidje make "zozo" en ja hoor..het meisje hoorde dat, ze lachte een beetje, en we liepe weer weg.
Joy snel exuus bedenke om weer terug te kunne, Dus zegt ie: ik moet ff kijke hoe laat mijn bus gaat. Dus ginge we weer kijke, zeg ik zo tege joy: ik ken haar wel hoor, Nouja joy geloofde het in het begin niet, toen liet ik zien dat ik der in me telefoon lijst had... We liepe ondertusse weer weg. Ik zo: ja ik zal der wel ff belle joy zo: NEEE NIET DOENN! echt niet doen, loop niet te fucke bla bla dus ik belle, beetje lope lulle enzo, zei ik zo tege der: ja wil je die jonge ff aan de telefoon die bij mij was... Joy rende echt hard weg, nouja na beetje overhale, nam joy toch de telefoon aan Joy zegt zo: halloo.. Joy hoort alleen niks...... joy kijkt op de telefoon, en ja hoor Forza_Vitess belde helemaal niet ,en kende haar helemaal niet.. En toen stond Joy voor lul |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ik en pijpen!???? bah wat denk jij
![]() |
![]() |
#9 | |
Banned
|