|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Het regende en ik had geen zin om me te verplaatsen naar een kroeg, sociaal te doen, zo ben ik niet. Daar begon het allemaal, op een eenzame avond. Mijn kamer was verlicht met een halogeenlamp die soms iets te vel in mijn ogen scheen. Het stoorde mij allang niet meer. Het halogeenlampje was een tijdelijke vervanging voor de sfeerverlichting, maar deze was jaren geleden kapot gegaan. Ik was te lui om naar de winkel te gaan, vandaar.
Mijn kamer is sowieso een noodoplossing. Ik ben vrij simpel ingesteld. Een bed, een kast, een stoel en een bureau, waar ik mijn computer op kwijt kan, is genoeg. Ik hou niet zo van die gemaakte knusheid. Je hebt van die mensen die overal kaarsjes neerzetten, posters plakken, en foto’s... Foto’s van hun paarden en van hun hondje en van hun vrienden en mensen die ze ooit tegen zijn gekomen, ze staren je aan van alle kanten.. Net alsof ze de hele wereld kennen. Ik hou daar niet zo van, pronken met mijn vrienden. Niet dat ik ze echt heb, vrienden, ik ben niet zo sociaal. Ik heb wel posters, mijn mooiste poster is van een vrouw, een anonieme naaktfoto van internet. Dat vind ik mooi, de anonimiteit. Internet is anoniem. Dat is het mooie aan internet: je wordt niet meteen beoordeelt op je uiterlijk. Dat heb ik namelijk niet, uiterlijk. Van binnen niets, van buiten niets, zo ben ik. Ik ben wel eens verliefd geweest. Het was net zo’n avond als vanavond. Ze stuurde mij een foto, die heb ik boven mijn bed gehangen. Ja die wel, ze was knap. Ik heb mijn foto maar niet gestuurd, dat zou alles kapot maken. We hebben heel veel gemaild, nou ja, ik heb heel veel gemaild, maar ze wilde me ontmoeten. Ja wel op mijn aandringen, maar toch, ze zei geen nee? Op die dag, het regende, hebben we elkaar ontmoet. Ze schrok zich rot, logisch. We hebben niet veel gepraat, maar dat hoeft van mij ook niet zo. Ik ben niet zo sociaal. Nadat we elkaar ontmoet hebben, heb ik nog twee mailtjes van haar gekregen. Jammer, ze was echt mooi. Ach ze hangt nu boven mijn bed, en als ik zin heb? Dan doe ik mijn gordijn toch dicht? sorry ik had effe zin in onzin schrijven.. geschreven uit een MANNELIJK persoontje ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
/me snapt de diepere bedoeling... denk ik
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst aangepast door Nickchange : 6 May 2003 om 13:36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
wel mooi geschreven hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik dacht dat er op zun minst iets met sex in zou voorkomen
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
You don't know the story whehhehehe
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Zeker wel mooi geschreven!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Storend Lid
|
![]()
Oke
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
whahahahhah
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
athanatos
|
![]()
kvin em stoer
ik ga em opslaan.. kvind em echt.. ja.. kvind em echt echt... gewoon ja!! ![]() *duidelijk.. maar ik vind em echt ![]() ![]()
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Hij is echt nog lang niet goed... Wacht maar jij doos! |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
athanatos
|