|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Ere lid
|
![]()
Er word van deze groepen gezegd altijd dat ze lekker hun zelf zijn, maar dit is een dom schijt verhaaltje.
Deze mensen zijn alles behalve hun zelf en zijn minstens net zo erg als die vervelende breezAh cultuur. Waarom zijn deze mensen niet hun zelf? Nouw omdat er een maloot ooit eens met zijn haren geverfd en een serie dump kleren overstraat is gaan lopen en een groepje mensen zeiden toen van eej eej eej kijk dat gaan we ook doen. En dat is het zelfde met gotics, al kan ik me met gotic af en toe wel nog beetje voor stellen dat is een pure cultuur. Alleen zijn daar nu ook heel veel neppers bij. Ik vind dat je pas je zelf bent als je bij geen enkele groep wilt horen (relatief dus normaal). Dus je kan van mij heus af en toe met replay shirtje rondlopen of een keertje iets van ralph lauren, of paarse broek. Je hoort dan niet meteen bij de kakkers of andere groep. Maar nu ga ik alleen uit opkleding, je kan natuurlijk nog op meer dingen verder gaan zoals gedrag en muziek keuzen. Waarom moet een alto persee naar hard rock luisteren en waarom mag hij niet naar trance luisteren. Omdat hij anders niet meer bij zijn vrienden hoort? nouwja lekker je zelf zijn dan maar he!! ok wat vinden jullie hier over? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Laten we in een kringentje op de grond gaan zitten!
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
HELEMAAL MEE EENS!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
jocking
|
![]()
ja, klopt wel een beetje he
![]() ![]() Maar voor de rest beschrijf je hier wel de stereotype Alto. Zijn zat mensen die het gewoon leuk vinden om zich op die manier te kleden en onder andere die muziek leuk vinden maar het voor de rest geen flikker kan schelen in welk hokje je ze gedumpt worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
eej dat vink nou ook
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
hehehe mooi onderwerp
|
![]() |
![]() |
#8 |
Amsterdam Original
|
![]()
Gothics: heb ik geen probleem mee...
Alto's: ok was een hele hoop text -_- fucket
![]() |
#9 |
Amsterdam Original
|
![]()
Ojah gothics
![]()
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
opzouten homo, Alto zijn ruled
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Storend Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Over het algemeen kleed/doe/praat je altijd op een manier die je al eens eerder hebt gezien. Je identificeerd je met een bepaalde kleding/manier van praten etc. Totdat je iets hebt gevonden waarvan je zegt:"Hier voel ik me echt lekker bij/in". Dan zit je goed.
Dat je daarna nog wat veranderd owkee... als je nog veel ouder wordt en je al je jeugd dromen en idealen de prullenbak in flikkerd omdat dat niet bij de hedendaagse maatschappij past, owkee.. dan verander je nog. Maar je hebt ook van die mesnen die echt alles doen wat in de mode is, wat "in" is. En dat vind ik wel vervelend. Maar aan de andere kant... al zij het leuk vinden... zoalang ze mij er maar niet mee lastig vallen. Mode is zo saai, dat die om de paar maand veranderd ![]() Maar goed, dat is wat ik er van denk. Zoals ik me op dit moment kleed, zo voel ik me lekker. En ik denk ook niet dat dat nog snel gaat veranderen (vast wel een beetje omdat ik ook wel dingen zie waarvan ik denk:"Jah, da's wel mooi en lijkt mij ook wel wat", maar goed). Owkee... dit is waarschijnlijk wat iedereen wel zal gaan zeggen als die zich op een bepaalde manier kleed maar goed ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Ere lid
|
![]()
het gaat hier niet echt om de essentie van het verhaal en dat is je zelf zijn, want dat vinden die mensen (alto's, gotics) allemaal dat hun zelf zijn. En dat ze dat niet zijn dat vertel ik in het kort in een verhaaltje hier boven.
Ja over gotics ben ik niet helemaal in gegaan, ik ben uberhaupt niet verder op in gegaan, dan ben je kortweg veel telang bezig!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
jij onderscheid alto's en gothics aan hun kleding.. dat is niet helemaal logisch, want het gaat om de levensstijl geloof ik .. naja blablabla ik doe er niet aan ... ik ben mens is dat goed genoeg?
|
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]()
Hmm anders laat je mensen even gewoon in hun waarde.
Iedereen is anders, als iedereen maar hetzelfde zou zijn, zou het een saaie wereld zijn.
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
blaat, naja ik ga maar niet mijn energie verspillen hieraan =)
![]() |
#20 | |
Ere lid
|
![]() Citaat:
Niet de bedoeling |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
be a person not a doll!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Ere lid
|
![]() Citaat:
daar gaat het toch niet om, ik zet gewoon mij mening neer. Sjonge zeg als je een forum wilt leiden dan moet je wel weten hoe een forum in elkaar zit, dus meningen laten klinken. Die zin die jij daar neer zet, kan je op elke mening die over zo'n onderwerp gaat neer zetten. Zeg dan niks ![]() Zet dan er neer: Waar baseer je dat op! ![]() dat is altijd nog beter dan zo'n antwoord |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
...
|
![]()
Hmm vind het zowiezo lomp dat mensen aan kleding denken te zien of iem. alto of goth of skater of breezer of iets is!! Zo van: oke nu doe ik een skatebroek aan nu ben ik skater... Of als je naar trance luistert ben je niet gelijk breezer en als je naar metal luistert niet gelijk alto. Ik luister overal naar, duss... Maarja blaat blaat blaat ik begin weer onzin te lullen geloof ik!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |