Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 March 2003, 20:09   #1
Helenaa
Guest

Standaard papa

Ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt, als je hier alleen maar negatief commentaar op hebt, zeg dan liever nix...

Mijn vader is 2 maanden geleden overleden aan longkanker, en ik mis hem zo ontzettend. Ik laat er meestal niet zo veel van merken, maar meestal als ik alleen ben dan begin ik hem echt heel erg te missen. Ik wou zo graag dat ik de tijd terug kon draaien, of gewoon nog een keer met hem praten. Het was echt zo'n bijzondere man, maar volgens mij zegt iedereen dat van een overledene.. Hij kon altijd percies de juiste dingen zeggen op het juiste ogenblik, en als ik bijvoorbeeld een beetje onzeker was over mn uiterlijk, of ik of mn zus zei zoiets als, gats, wat ben ik lelijk, dan kon ie daar niet tegen, en werd ie echt een beetje boos omdat dat niet waar was enzo..
Maar nu is ie er niet meer, en ik mis hem zo.. maar dat had ik net ook al getypt.. Zijn er hier nog meer mensen die een vader of moeder hebben verloren eigenlijk..?
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels