|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Ere lid
|
![]()
Dj tiesto was dus in arnhem, maar de vraag is wat vonden de mensen er van?
IK ben zelf niet geweest omdat ik de stijl die hij draaid gewoon niks vind. Zelf ben ik namelijk voorstander van techno/club en hardhouse vind ik daar ook nog wel lekker bij. GIsteren dacht ik zo van onee als hij maar geen techno gaat draaien. Maar gelukkig deed hij dat niet echt en was het een echte trance party, van wat ik hoorde van mensen en wat ik op ID-T radio gehoord heb |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Looking at you
|
![]()
het was kut
![]() |
#3 |
...
|
![]()
Ben niet geweest maar Tiesto vind ik:
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
tiesto =
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Über Mensch
|
![]()
is ie dood
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banned
|
![]()
Ik vond het echt vet cool gaaf man. Ik stond helemaal strak en maar bier gezopen, geneukt en gedanst
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik ben er niet geweest.. heb het wel voor een deel op de radio geluisterd.
* Te commercieel.. overal word er reclame gemaakt.. tv, radio, flesjes/blikjes... * Blije lui die er komen. lui die nooit naar partys gaan en nu alleen komen omdat de naam tiesto wel leuk klinkt in hun oren of omdat het dicht in de buurt ligt * Kane die er optreed.. kerl.. kwam die sukkel optreden rond 2 uur snachts... kut muziek * Blije, gillende mensen tijdens het feest.. alleen maar blij geschreeuw.. kerl.. kan niet eens op gedanst worden... stelletje eendagsvliegen... * niet echt mijn stijl... oftwel.. er komen gewoon té veel blije mensen.. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
*Kan best kloppe dat die lui nooit naar party`s gaan, ze hoefe ook niet persee party people te zijn, om naar Dj Tiesto in concert te willen. *Tja dat beeld krijg je, om dat mense alltijd graag op tv wille kome, en dan zie je die beelden, waardoor je blije mense ziet. Kon zeker wel gedanst worde, werd ook gedaan, alleen bijna niet gestampt. *das jou mening ofwel...ik vind niet dat je kan oordelen als je er niet geweest bent |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
woow JoY en forza tegen elkaar.. gebeurt niet vaak
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
hoezo tege elkaar? ik ben het gewoon niet eens met wat hij zegt.. dat heeft iedereen wel es toch |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Ere lid
|
![]() Citaat:
Elke malloot gaat tegenwoordig naar een party, dat is het nu gewoon helemaal. En dan denken ze met leuke pakjes rond te kunnen lopen en het echt house gevoel te ervaren. Het is geen carnaval Maarja dat moet gewoon in je zitten. IK luister al van af toen ik 7 was hardcore en begin van dance en zo ga je dan verder. dat wilde ik er ff over zeggen. Het was volgens mij niet slecht alleen niet de stijl wat tegenwoordig echt in is. "hardstyle" Laatst aangepast door joeyB : 11 May 2003 om 18:53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
ik vond em lief..
![]() ![]()