|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Voordat je deze topic verder leest, moet je kunnen accepteren dat er negatieve dingen over je gezegd kunnen worden.
je mag hier niet in qoute je mag hier niet schelden(anders gaan forumbazen zeuren) maar je mag bijvoorbeeld wel zegge "die loeloe heeft een lelijke bril" zomaar een voorbeeld he. je moet je aan de regels houden om hier dus aan mee te doen!! Vertel maar es eerlijk wat je bijvoorbeeld iriteert, en wie je dom vind of lelijk, alles kun je hier neerzette, zonder bang te zijn voor een diuscssie |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Bluewolf moet zijn kinderlijke gedrag afleren en serieus reageren op topics in Feedback
Mandy moet een eigen mening vormen. RickClan moet tegen kritiek kunnen. Irene moet ook van haar kinderlijke gedrag af. LoeLoe moet oprecht zijn. DarkAngel is liev gek. Linnea en 0vera moeten niet zo close doen. x-lizz is een chagrijn. FiZz en lieve-colafles moeten niet zo depressief doen en alto. etc. etc. ![]() Dit topic mag open blijven, en de regel 'niet quoten' is erg slim bedacht. Laten we dat dan ook niet doen en dan komt er ook geen discussie of flame. Kritiek op iemand hebben betekent verder niet dat je iemand niet mag. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
youssef is niet meer mijn beste vriend
|
![]() |
#4 |
Ere lid
|
![]()
ik vind wat ik gezien heb, op mijn korte forum tijd [B]X-liz-X een beetje een sletje en volgens mij is mijn mening goed.
en forza moet niet altijd mensen afzeiken Laatst aangepast door joeyB : 11 May 2003 om 20:52 |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
overa en linea moete es niet zo vriende zoekend zijn op dit forum
dimas moet zich es schreren ricklan moet nietdenke dat ie gelijk superman is omdat ie forumbaas is. je blijft 14 ofzo loeloe sorry ik vind je lelijk, ik zei dat elke keer uit sarcasme, en doe niet zo wanebe model lizz ik snap dat je sex te kort hebt,maar frustreer dat niet op het forum joy praat niet zo arnhems op het forum joeyB zuip es een keertje alsje uit gaat Childerenofthenight, je hebt echt therapie nodig, en vrienden. Ga es een keertje uit ofzo Rashdocus ga asjeblieft een keergoed kijke naar je eige fotos, en bedenk es wat er niet klopt..behalve je hoofd |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Dat nog niemand heeft:
- Ik erger mij mateloos aan het feit dat Groovmaster in ELK topic naar voren wilt laten komen dat hij hetero is, en in ELK topic zijn pic pleurt zowat? ![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
TheGroovMaster moet zichzelf niet meer zo een geschenk van god aan alle vrouwen vinden
![]() 0vera en Linnea moeten niet zo aan elkaar plakken en teveel dezelfde foto's posten. Rickclan moet inderdaad tegen kritiek kunnen en zichzelf niet de man vinden. Bluewolf en psychobunny mag ik eigenlijk vanaf het begin al niet ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik vind dat Forza_vitess stomme topics opend...
|
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Nickchance moet geen fan zijn van een geld-uit-de-beurs-klop-programma
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Looking at you
|
![]()
Youssef: Heb ik stiekem wel respect voor en vind het jammer dat hij geen beheerder meer is...
Forza: ach kan wel om hem lachen, maar vind hem soms te ver gaan Blauwe poedel: moet soms niet zo aangebrand doen om "waar baseer je dat op?" FoL: moet is niet zo liev zijn ![]() JoeyB: Is soms wel heel erg irritant ![]() CoTN: moet niet zo onzeker zijn Ruff(ter)ryder: moet is niet zo stoer doen ![]() DarkAngel: moet is een keer eten proberen binnen te houden ![]() ![]() Nickchance: moet zijn naam veranderen in nickchange ![]() Groovmaster: ik vind je niet lelijk... maar ik weet zo onderhand wel hoe je eruit ziet ![]() Bloon: Doet wel stoer maar is eigenlijk best wel liev ![]() yo-de-plo: is een softie ![]() ![]() Kampie: kan alleen maar vieze pm's sturen ![]() Joy_RFJK (sorrie als ik je nick niet goed typ ![]() en voor de rest... ik vind dat hier de meningen wel eens wat beter gerespecteerd mogen worden... of die mening nou positief of negatief is.. geld niet voor iedereen..maar om nou al die namen te gaan neer typen ![]()
#11 |
Guest
|
![]()
Oh dan kan ik ook met een leuk lijstje komen, maar heb ik vandaag ff geen zin in
|
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik moet vaker op dit forum komen
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
De dingen die mij irriteren zijn het volgende:
* forummers die voortdurend (indirect) om bevestiging vragen * forummers die elkaar met echte namen aanspreken..hallo..ik hou niet alles van de users bij ofzo... ![]() * forummers die in het verleden blijven hangen... * forummers die continu dezelfde spelfouten maken.. Namen noemen lijkt me nogal flauw, maar jullie mogen best weten dat sommigen mij behoorlijk op de zenuwen werken.. ![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
ik heb de fot serie van x lizz x nog op me D schijf
|
![]() |
#15 |
Geen Super Lid
|
![]()
youssef moet niet denken dat hij nu een stoer jongetje is nu hij geen beheerder is en op alles moet zeiken dat beweegt.
dat was het ![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
De mensen hier moeten godverdomme eens leren dat dit MAAR een forum is en niet alles zo serieus moeten nemen... get a life...
Jah, ik kom hier regelmatig om de hoe kijken, want het is gewoon grappig, en soms wel leuk om wat te posten... maar jezus... Al dat gezeik hier altijd... ga weg van je internet. Ook de mensen die ik "ken" ahum... etc... moeten mij niet serieus nemen op een forum, en de mensen die me echt kennen die weten wel wanneer ik serieus ben en niet. Rot toch op met je kut forum stel zielige mensen |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#18 |
|
![]()
Dit is niet bevoordelijk voor de sfeer hiero.
Ik ehb gewoon geen zin om dit soort topics open te laten. Ik snap niet hoe je op het idee komt, om WEER mensen op een (naar mijn mening) belachelijke manier de grond in te trappen. Kerel krijg een leven, echt... Hij gaat dicht.