|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Ere lid
|
![]()
Je kan iemand 10000000 voltage door het lichaam jagen met 20 mega ampere. Dit doe je door hem vast te binden aan stroom generator en dan aan te zetten. Dus bij de nuon ofzo
iemand anders nog ideeen om iemand te vermoorden Beetje details graag!!! Laatst aangepast door joeyB : 19 May 2003 om 21:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
uhmmmm iemand, late verkrachten, door 3 negerinnen. is dodelijk
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
wurgen
schieten van een gebouw af gooien dood steken verdrinken hard op hoofd slaan etc... dr zijn zooo veel manieren.. |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
8 gehad, nogggggg 993
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
vierendelen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Ere lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banned
|
![]()
shotgun afvuren van dicht bij
voor trein gooien, op bamboe bed vast binden in de fik steken 38 keer in z'n kop steken achter auto vast binden en dan mee gaan rijden tot alles is weggeschuurt steeds stukjes van iemand afsnijden zowdat hij lang pijnlijd bronwater in zijn bloedspuiten bewusteloos voor stelletje uitgehongerde varkens gooien |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
wat een geweld....
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Gif laten drinken.
Door een of ander giftig dier laten bijten. Zelfmoord laten plegen Levend fillen Ledematen eraf hakken Hartoperatie uitvoeren met enkel een mes Kruidnagel laten roken Slagaders doorsnijden Op de stoeprand leggen Doodrijden Ophangen De ruimte in schieten Overdosis straling geven Levend verbranden In een mierennest gooien Ergens in de sahara droppen Ergens in de zee droppen zonder boot Bij een stel bloedlustige moordenaars stoppen in een cel Auto opblazen Antitank geweer gebruiken Door een mijnenveld laten lopen Russische roulette In een buis stoppen en vacuum zuigen Meer weet ik zo ff niet ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ubergruber
|
![]()
lucht in iemand zijn aderen injecteren.
![]()
![]() |
#11 |
jocking
|
![]()
iemand helemaal insmeren met typex en dan op 1 punt aansteken. Dan brand vervolgens de typex heel langzaam weg van je lichaam.
iemand koken olie naar binnen gieten handen achterop de rug binden en dan aan de handen ophangen aan een boom. Netzolang totdat je schouderbladen zich langzaam in je longen boren iemand laten uitdrogen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
jocking
|
![]()
iemand onverdoofd opereren totdat ie een hartstilstand krijgt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banned
|
![]()
neus botje in z'n hersens slaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Vingers in een lamp laten stoppen die aan staat
Paar kilo papier laten eten Maandje zonder eten en drinken zetten Ergens in een kerker dumpen waar het stikt van de infecties Gebruiken als testdier voor een of ander zwaar chemisch goedje Kernproeven uitvoerne op het desbetreffende persoon De sarcofaag van tjernobiel laten betreden Sieg Heil laten roepen op een negerfeest Zelfmoordaanslag laten plegen in Israël Ultrasone geluidsfrequentie op die persoon loslaten Op het rad leggen Met het AIDSvirus infecteren (Jan heeft AIDS, maar nu even niet ![]() Zichzelf vol laten vreten (letterlijk vol) Trein kapen en verkeerde kant op rijden Met een bus afgrond in laten rijden Stoppen in zo'n testcarretje waarmee men airbags test zonder airbags Als levend doel gebruiken bij VN trainingsmissies Kneedbom laten eten Verkleden als agent in burger en laten neerknuppelen door zijn collega's Vasttapen aan een bekende nederlander en laten parachute springen zonder parachute Per ongeluk in een kist stoppen die bestemd is voor een crematie Levend begraven Scheet laten laten bij de koning van marokko |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Storend Lid
|
![]()
Ruzie maken met mijn neef......
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Alle botten breken
Wurgen met een schoenveter Aan het anker hangen van een schip Laten opzuigen door een vliegtuigmotor In de longen slaan Uranium laten drinken Telefoontoestel in de keel steken Onder de guilletine leggen In puur zoutzuur dompelen Liter mosterd laten eten en niets laten drinken Onderspuiten met benzine en aansteken Door een hond laten opvreten Ophangen aan de voeten Ergens in t tropisch regenwoud droppen Mes door het hoofd steken (langzaam of course) Begooien met messen 20 keer steken in de buik met een slagersmes Met een geweer dwars door t lichaam schieten Handgranaat zonder pin laten vasthouden Kilo asperine laten snuiven Overdosis medicijnen geven Op duikmissie sturen met lege flessen |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
gaan voetballen bij bwo a2 dat is ook zeer dodelijk
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
nog 900 te gaan
![]() Nog wat: Iemand zo vaak laten klaarkomen dat ie dood gaat aan bloedverlies Laten verkrachten door groep mannen Tussen een hakmolen laten komen Onder de vleesmachine van de albert heijn leggen Vergassen in een gaskamer Eigen graf laten graven en door de kop schieten Allemaal mensen op hem laten springen Verpletteren tussen de dranghekken van een voetbalwedstrijd Vingers in het stopcontact laten steken |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
hem in bad laten gaan en de feun (die aan staat!) dr in gooien
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lid
|
![]()
rot op
![]()
![]() |
#23 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
t doet gruwelijk zeer en geeft een grote klap; maar dodelijk was het voor mij iig nog niet ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
je kan iemand doodrijden |
|
![]() |
![]() |
#25 |
veteraan
|
![]() ![]()
![]() |
#26 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Sorry, ik had mijn post ff aangepast. Maar ik heb al sinds de 2e klas geen biologie meer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Super Lid
|
![]()
Hmm...
Citaat:
|
|