|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
time = 16.19
Jarda Simr scoort ![]() 16.20. tutu tutu tutu tuuuu tutu tutu tuuuu ![]() stef says: eeeeej Remmmie remmie says: hey kerel, bij bartjes vak zongen ze dat ze in europa zitten. ![]() stef says: hehehehehe Simr 90+2 ![]() remmie says: haha, iedereen hier juichen zonet bij het horen van de 0-1 ![]() stef says: ahhhh ![]() ![]() echt wel beterts ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
NAC heeft gewonnen
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Gefeliciteerd Stef en Bon, het is jullie en de club gegund
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Bartje mag dus gezellig intertoto wedstrijden gaan kijken? of doet Roda daar niet aan?
Natuurlijk wint Utreg de Amstel Cup!!!! |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
kanker toeterende auto's hier
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik ben erg blij voor Bonnie..
Laat Remco in godsnaam echter zijn grote mond dichthouden, aangezien die in het stadion ook niet te horen was. Mijn heer, wat een AJAX-PUBLIEK DAAR!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Het ging voor Feyenoord vandaag idd nergens over, twas dertig graden en de nieuwe Lunatic News werd weer verkocht. Als jij dan serieus verwacht, dat het nog een hartstochtelijke ambiance wordt ![]() Tjah dat het Feyenoord publiek al "helemaal niets" zingt naar het Roda publiek is al triest, maar als je het dan gaat terugzingen, terwijl van Feyenoord afhankelijk bent omdat zij nog een FINALE (helemaal niets?) moeten spelen, omdat je op eigen kracht clubs als NEC en NAC moest voorbij laten gaan ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hoe dan ook, waarom maak je er geen feest van, bij je laatste thuiswedstrijd, kerel? Mag je mij één goede reden noemen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
gefelciteerd
btw, goal kwam wel een beetje uit de lucht vallen.... maarja, ze hebben het verdient |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() Het was dit jaar van onze seizoen een best slecht seizoen, en als je dan ook het idee had de spelers zich het snot voor ogen rennen, maar de meeste zijn te beroerd om een stappie extra te doen, en zodra ze geinterveiwd worden beginnen ze te zeiken over geld, andere posities, of over hun ambities in het buitenland die toch maar eens werkelijkheid moeten worden. En het speelt natuurlijk ook mee dat de 'strijd' om de tweede plaats toch in een anti-climax is geeindigd aan onze kant, de competitie was voor de meeste tegen W2 al afgelopen. De Amstel cup leeft veel meer op het moment.
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar of dat ook zo bij de spelers is ![]() Ik zie iedere week maar een stelletje zoutzakken op dat veld staan die eruitzien alsof ze helemaal geen zin erin hebben en ook helemaal niet willen(buiten Bosvelt en Waterreus dan, Loovens speelde gelukkig vandaag ook weer eens mee!) Dus ik vrees het ergste zondag voor je Bart ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Rot toch eens op met je Pierre Zonder hem scoorde we 2 doelpunten in de eerste helft |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
dat zou je bij de 0-4 toch doen? die neger met nummer 4 was wel de beste man van de hele "Recht Op Doel Af Juliana Combinatie" |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Maar anderzijds zet Pierre ook gewoon de club (die ook hinder ondervindt van de totale financiele malaise) tegen de muur. Uiteraard heb je gelijk dat zijn waarde voor Feyenoord onschatbaar. Maar ik had het ook over andere voetballers, Paauwe, Emerton, Kalou bijvoorbeeld, als ze net zogoed konden klagen als voetballen hadden ze nu wel een miljoenen contract in Spanje gehad.
Het heeft ook niet alleen met de spelers te maken, het publiek veranderd ook maar ja wat wil je. De top drie staat met een straatlengte voor op de rest van de clubs, er totaal geen spake van enige spanning. En spanning brengt bij mij juist de meeste sfeer, samen met een goede portie adrealine (wedstrijd thuis tegen Ajax bijvoorbeeld). Maar die elementen ontbreken simpelweg gewoon, en dat dan nog eens gevoed met een strakke regelgeving, 30 graden zon en alcoholvrij, tjah dan hoeft het van mij allemaal eens keertje niet zo en kijk ik gewoon rustig voetbal. Emotie komt bij mij vooral naar boven bij rivaliteit, en tegenstand. Dus daarom ben ik ook voor grotere uitvakken, meer vrij vervoer, echt bier en minder fair play, dan is de kasplantjes mentaliteit snel verdwenen.
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
bartje is niet blij voor mij.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maargoed, iedereen beleefd het voetbal anders ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Overigens zal ook dat wel een verschil zijn tussen mij en de rest hier ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Voor de liefhebbers om bertjes domme mede-supporters nog eens goed uit te lachen.. Astublieft, luister, kijk en lach je het apelazerus (op dit moment stond ik stijf van de zenuwen radio te luisteren). Hier zie je ook de vlag die Alwin volges mij bedoelde
![]() edit: vergeert ik me daar de link toe te voegen ![]() Lachuh.. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
EEUURROOPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAA
:respect: |
![]() |
![]() |
#24 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
En inderdaad iedereen beleefd voetbal anders, sommige vinden het schitterend om 90 minuten lang op een trommel te rammen "HEEEEEYYY HOOOOO!" te zingen, of ze nu 3-0 achterstaan of niet, andere laten zich veel meer meeslepen met wat er op het veld gebeurt. Ik hou ook altijd wel van een mooie sfeer, dat zijn toch de wedstrijden waar je het om doet. Als ik primaire voor het voetbal was gekomen had ik wel een andere plek, hehe (ik zie maar slechts 1 helft echt wat er gebeurt) Maar als je voor spek en bonen aan het ballen bent dan ben ik gewoon een stuk rustiger, zeker als het dan ook nog eens dertig graden is en het boekje van LN zelfs aan me fikken blijft kleven. Overigens zijn uitsupporters vaak toch luidruchtiger dan het thuispubliek, omdat zij veel meer dat "wij tegen de rest" gevoel hebben en met veel fanatieke gasten bij elkaar in een vak zitten...
![]() |
![]() |
#25 |
Nostalgisch lid
|
![]()
En overigens elke prijs waarvoor je Amsterdam heb moeten verslaan is een mooie!
![]() ![]()
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Daarom heb ik het tot kunst verheven om in ons eigen stadion ervoor te zorgen dat ze dus níet hoorbaar zijn. En buiten NAC en Willem II (jaja, dat was echt een baggersfeer bij ons
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Mogen wij dan ook een feestje vieren op P2?
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() heb je me niet gehoord bij het afscheid van onze Poolse held?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Het was gisteren overigens zéér gezellig in de stad
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Euuh ja.... ![]() 't komt door die warmte moeten we maar denken, anders weet ik het ook niet ![]() |
|
![]() |