Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 May 2003, 23:41   #1
bruggi
Guest

Standaard Kampioenuuuuhhhhhhhhh He-le-maal Niets In Amsterdammm (6)

geen engelen geen hand in hand, PSV kampioen van Nederland
joaaaaaaaaahlalala

bier overal... komt niks zinnigs meer uit mij, maar k vin dak wel ff een eigen topic mag

KEI MOOI

afscheid van bruggink echt heel mooi... moest bijna janken
wij waren die debielen met een megaspandoek voor m, bij de kar, al die spelers er zo naar wijzen voor m, werden we ook nog geinterviewwwd e
geen id welke omroep

kezman half uur met een spandoekje van een gast 'bruggink moet blijven ' lopen zwaaien, ech mooi

yo en ik heb robben ze hoedjuihh

sorry mensen ik ben echt gaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar dit wouk echt ff met jullie delen

BRUGGINK KING OF PHILIPS FOREVER
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 23:45   #2
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Top..

Ik was er ook, helaas wat eerder weg ivm trein en bus, maar t was een machtig mooi feestje...

Ik hoop trouwens dat Nol geen nieuwe club vindt.. dat moet/ mag hij wel blijven
Oud 29 May 2003, 23:46   #3
GregoorvanDijk
Guest

Talking

: KICKEHHH
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 02:41   #4
Bon
Guest

Standaard

anke zullen we keer samen onze overwinningen en topprestaties gaan vieren!!!!!

(zelfs ankje gebruitk "KEI")
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 08:29   #5
The Phit
Guest

Standaard

niets in amsterdam?

magoei, van harte felici ankje. Het lijkt me ook het mooist als zoiets pas op een laatste speeldag word beslist dan 4 wedstrijden voor t end.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 09:13   #6
Superjood
Guest

Standaard

joh dat je ook via de teletekst live beelden kon zien, dat wist ik niet
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 10:34   #7
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518
anke zullen we keer samen onze overwinningen en topprestaties gaan vieren!!!!!

(zelfs ankje gebruitk "KEI")
doen we !!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 10:35   #8
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
niet huilen mark

damn jij bent onsportief muhaahaha
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 10:47   #9
bruggi
Guest

Standaard

we hebben natuurlijk wel n paar (200 ) fotootjes gemaakt....

hiero alvast waterreus op de kar, als enige aan de spa vanwege zn medicijnen, maar dat mocht de pret niet drukken

Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 10:49   #10
bruggi
Guest

Standaard

Faberrr
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 10:52   #11
bruggi
Guest

Standaard

Bruggink met de schaal
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 10:56   #12
bruggi
Guest

Standaard

Zoetermeer was goed vertegenwoordigd
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 10:57   #13
bruggi
Guest

Standaard

ozze 3 spitsen
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:00   #14
bruggi
Guest

Standaard

zoo ff de laatste waarmee ik jullie ga lastigvallen...

dees vink echt supercool

Kezman en Vennegoor met een Bruggink spandoekje... bleven ze echt de hele tijd vasthouden
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:05   #15
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Heheheh Wie van die 3 sigarenrokers is trouwens Faber Anke?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:07   #16
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Heheheh Wie van die 3 sigarenrokers is trouwens Faber Anke?
de linker met zn hand in t gips
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:26   #17
BlueWolf
Geen Super Lid

BlueWolf's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

En als over 21 jaar bruggink met een andere ploeg tegen psv komt spelen gaan jullie hem vast allemaal uitschelden
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:27   #18
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
En als over 21 jaar bruggink met een andere ploeg tegen psv komt spelen gaan jullie hem vast allemaal uitschelden
Dan ken je anke toch niet hoor .. Wij fluiten trouwens nooit eigen spelers uit, behalve als ze puur om het geld naar een gelijkwaardige club gaan (Peeters naar vites)
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:32   #19
BlueWolf
Geen Super Lid

BlueWolf's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:

Dan ken je anke toch niet hoor .. Wij fluiten trouwens nooit eigen spelers uit, behalve als ze puur om het geld naar een gelijkwaardige club gaan (Peeters naar vites)
Nee ik heb het ook niet op anke persoonlijk maar op de supporters in het algemeen die dan vast dingen gaan zingen die niet horen.
Zo gaat het meestal met mensen die weg gaan, eerst zijn ze de held en als ze in een ander tenue terugkeren is dat allemaal vergeten en zijn ze de antiheld.
Best jammer meestal
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:36   #20
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Dat zal dan wel alleen bij jullie in Brugge zijn In Nederland klappen we geloof ik allemaal voor spelers die vroeger veel voor onze clubs hebben betekent Ook klap ik trouwens wel vaker voor spelers van andere clubs met een mooie carričre die afscheid nemen.. Voor Witschge bijvoorbeeld had ik best geklapt alsie tegen ons afscheid zou nemen
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:40   #21
AntiKezman
Guest

Standaard

Citaat:
heb jij toch ook op de tennisbaan vrind..?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 11:45   #22
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Voor Witschge bijvoorbeeld had ik best geklapt alsie tegen ons afscheid zou nemen

Nooit van me leven dat ik voor hem zou klappen
Oud 30 May 2003, 12:03   #23
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf

Nee ik heb het ook niet op anke persoonlijk maar op de supporters in het algemeen die dan vast dingen gaan zingen die niet horen.
Zo gaat het meestal met mensen die weg gaan, eerst zijn ze de held en als ze in een ander tenue terugkeren is dat allemaal vergeten en zijn ze de antiheld.
Best jammer meestal
nooit... niet hier
onthaal van v nistelrooy gezien van de week toen ie mee kwam trainen? is maar een voorbeeldje...

bruggink is nog steeds ENORM populair in EHV, hoe zn naam gescandeerd werd, allerlei spandoeken voor m... nee, deze PSVer wordt echt niet vergeten
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 12:20   #24
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Ben benieuwd hoe populair hij wordt als hij bij Ajax tekent, hehe
Oud 30 May 2003, 13:06   #25
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Doet-ie niet.. Hij vindt geen club en blijft lekker in E'hoven!
Oud 30 May 2003, 20:30   #26
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie
Doet-ie niet.. Hij vindt geen club en blijft lekker in E'hoven!

en al gaat ie weg, hij zal nooit bij ajax tekenen. nooit.
maar dat weet tankie ook wel want dat hek al heel vaak gezegd
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 20:42   #27
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi

en al gaat ie weg, hij zal nooit bij ajax tekenen. nooit.
En hoe weet jij dat zo zeker dan? Ajax heeft een spits nodig en Bruggink is een goeie Bovendien Nederlander.. Geloof spelers nooit op hun woord, peeters zou ook alleen weggaan naar een topclub, toenie bij vites meer kon verdienen wasie zo weg
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 21:35   #28
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:

En hoe weet jij dat zo zeker dan? Ajax heeft een spits nodig en Bruggink is een goeie Bovendien Nederlander.. Geloof spelers nooit op hun woord, peeters zou ook alleen weggaan naar een topclub, toenie bij vites meer kon verdienen wasie zo weg
peeters

tuurlijk kun je voor zoiets nooit een bewijs hebben, mensen kunnen altijd rare dingen doen, maar ik geloof m gewoon.
Ajax is gewoon niks voor Bruggink.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 21:43   #29
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:

peeters

tuurlijk kun je voor zoiets nooit een bewijs hebben, mensen kunnen altijd rare dingen doen, maar ik geloof m gewoon.
Ajax is gewoon niks voor Bruggink.
Jah, Peeters jah IK weet nie of je t weet, maar ik kende Bob óók vrij goed. Vroeger toen ik nog hier woonde ging ik altijd naar trainingen kijken, en ook ík geloofde m op zijn woord toen ie beweerde dat ie zo'n mooie club als de onze niet voor een andere club dan een topclub zou inruilen.. Dus dim een beetje met die rolleyes jij Ik hoop voor je dat je gelijk hebt trouwens
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 22:30   #30
Superjood
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman

heb jij toch ook op de tennisbaan vrind..?
hahh. jij bent echt grappig. jij bent zeker de leuktste thuis, wat een grapjas ben jij, kom haast niet meer bij. sukkeltjes, vieze kakkerlakken. 3e haahha. helemala niks. haha. pauperds., volgend jaar weer uefe cup. om ff op jou reply terug te komen, moet kdaar seriues op ingaan? ben vaker uit geweest dan jou , vieskutkakkerlakje
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 22:50   #31
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:

Jah, Peeters jah IK weet nie of je t weet, maar ik kende Bob óók vrij goed. Vroeger toen ik nog hier woonde ging ik altijd naar trainingen kijken, en ook ík geloofde m op zijn woord toen ie beweerde dat ie zo'n mooie club als de onze niet voor een andere club dan een topclub zou inruilen.. Dus dim een beetje met die rolleyes jij Ik hoop voor je dat je gelijk hebt trouwens
Ik bedoelde meer dat ik peeters gewoon een drol vind...
Maar dan kan je idd echt teleurgesteld in iemand raken ...

ben blij dat je hoopt dak gelijk heb
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 22:55   #32
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:

hahh. jij bent echt grappig. jij bent zeker de leuktste thuis, wat een grapjas ben jij, kom haast niet meer bij. sukkeltjes, vieze kakkerlakken. 3e haahha. helemala niks. haha. pauperds., volgend jaar weer uefe cup. om ff op jou reply terug te komen, moet kdaar seriues op ingaan? ben vaker uit geweest dan jou , vieskutkakkerlakje
damn dat jij jezelf niet triest vindt
JIJ bent toch degene die grappig of bijdehand probeert te doen met je kansloze opmerkingen....

oh en btw, als we toch kinderachtig gaan doen: Feyenoord heeft nog een AmstelCup finale vriend, Ajax heeft niks, dus ik zou maar een toontje lager zingen

oh en gelieve mijn (ok ons, voor Tyskie ) overwinningstopic verder niet te vervuilen met ongepaste jodenarrogantie
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 22:58   #33
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:

Ajax heeft een spits nodig en Bruggink is een goeie Bovendien Nederlander.. Geloof spelers nooit op hun woord(

huh bruggink>naar ajax alsof ajax hem wil hebben zover ik weet zoeken ze een echte spis niet iemand die er omheen zwerft

en iemand met kwaliteit
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 23:00   #34
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:

oh en gelieve mijn (ok ons, voor Tyskie ) overwinningstopic verder niet te vervuilen met ongepaste jodenarrogantie
Precies Maargoed, als de heren Superjood en AntiKezman in het spel zijn dan kun je beter tegen een muur gaan praten .. Overigens, Mark, het vloekgehalte mag best iets minder..
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 23:02   #35
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar

huh bruggink>naar ajax alsof ajax hem wil hebben zover ik weet zoeken ze een echte spis niet iemand die er omheen zwerft

en iemand met kwaliteit
Neem me niet kwalijk, maar Bruggink is minstens 2x zo doelgericht dan Zlatan.. Ik heb nooit gesnapt dat het er nooit is uitgekomen bij m. Maar hij heeft het in zich belangrijke goals te maken. Natuurlijk ligt de schuld ook deels bij hemzelf, en bij de concurrentie bij PSV (Van Nistelrooij, Nilis, Kezman.. Ga er maar aanstaan!). Bovendien is er nog geen trainer geweest die hem echt het vertrouwen heeft gegeven..

Maarem, sorry anke, ik wil m niet naar Ajax gaan praten
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 23:04   #36
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:

als Bruggink naar Ajax gaat, gaat ie naar een topclub. Dusze dan is het eigenlijk niet zo vreemd. En hoevaak spelers wel niet ruilen van rivaliserende teams. Enne misschien gaat Arnold dan wel het zelfde geintje flikken als Cruijff toen bij Ajax aanhang deed, en juist naar de 'vijand' gaan. en zo zijn er nog wel veel meer voorbeelden te noemen.
Maar ik zie hem natuurlijk liever naar NEC gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 23:05   #37
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:

Neem me niet kwalijk, maar Bruggink is minstens 2x zo doelgericht dan Zlatan.. :
wie zegt dat een ajaxspits doelgericht moet zijn. spel is er bij ajax zo op gericht dat DE spits balvast moet zijn zodat er aansluiting kan komen en spelers als van der vaart of pienaar kunnen scoren
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 23:08   #38
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:

wie zegt dat een ajaxspits doelgericht moet zijn. spel is er bij ajax zo op gericht dat DE spits balvast moet zijn zodat er aansluiting kan komen en spelers als van der vaart of pienaar kunnen scoren
Ik zou toch zweren dat de heren Mido, Snuivert en Lachgas er voor de goals waren .. Elk team heeft een goede spits nodig, ajax dus ook. En hadden ze die gehad, dan waren ze dit jaar kampioen geworden. Dáár zat het grote verschil met PSV.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 23:23   #39
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:

Ik zou toch zweren dat de heren Mido, Snuivert en Lachgas er voor de goals waren .. Elk team heeft een goede spits nodig, ajax dus ook. En hadden ze die gehad, dan waren ze dit jaar kampioen geworden. Dáár zat het grote verschil met PSV.
zover ik weet heeft ajax meer doelpunten gemaakt dus het verschil zat hem niet in de spits

en ik blijf toch zeggen dat de hoofdtaak van de spits van ajax er niet is om doelpunten te maken maar om de bal vast te houden zodat er aansluiting kan komen. spits geeft de bal af aan middelvelder> middenvelder schiet of middenvelder geeft een pass naar buiten of middenvelder geeft een passje terug aan de spits. nu kan de spits (mits hij goed is) scoren. dus ajax heeft geen doelgerichte spits nodig

ennuh ik vin kluivert geen spits voor de doelpunten. snap eigenlijk niet waarom jij dat wel vind. makaay en RUUDJE dat zijn pas spitsen die er zijn om doelpunten te maken. die schieten er dan ook 27/25 in en kluivert maar 15
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 23:44   #40
maupstar
Guest

Standaard

tis dat jij over machlas begon was hem helemaal vergeten, wel een goed voorbeeld trouwens
machlas scoorde aan de lopende band bij vitesse, bij ajax niet.
dus een spits als machlas (een doelgerichte spits) past gewoon "minder"goed bij ajax.

Laatst aangepast door maupstar : 30 May 2003 om 23:46
  Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2003, 23:46   #41
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Ajax heeft meer goals ja, maar ook veel meer tegen. Maar dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat PSV de topscorer had..
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 00:01   #42
maupstar
Guest

Standaard

"Elk team heeft een goede spits nodig, ajax dus ook. En hadden ze die gehad, dan waren ze dit jaar kampioen geworden. Dáár zat het grote verschil met PSV."

"Ajax heeft meer goals ja, maar ook veel meer tegen. Maar dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat PSV de topscorer had.."

ja maar als ze meer doelpunten hebben gemaakt en MEER doelpunten tegen dan ligt (volgend jou bij de topscorer) HET grote verschil niet bij de topscorer maar bij de verdediging toch??? volgens mij is psv kampioen geworden omdat ze zo vaak zo weinig doelpunten tegen kregen toch?

ennuh kampioen word je niet omdat je een topscorer hebt. kijk maar naar vitesse met machlas

Laatst aangepast door maupstar : 31 May 2003 om 00:06
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 00:07   #43
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

PSV had een spits die áltijd scoorde, en overal. PSV kon wedstrijden laten afhangen van Kezman. Ajax was afhankelijk van dán weer Van der Vaart dan weer Zlatan, dan weer iemand anders. En soms, zoals in Utreg, stond er niemand op. Dat is cruciaal.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 00:24   #44
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
tis dat jij over machlas begon was hem helemaal vergeten, wel een goed voorbeeld trouwens
machlas scoorde aan de lopende band bij vitesse, bij ajax niet.
dus een spits als machlas (een doelgerichte spits) past gewoon "minder"goed bij ajax.
Volgens mij kwam dat doordat Machlas totaal niet in het systeem van Ajax past...
Duur foutje toch van de beleidsbepalers van Ajax...

Ik dacht trouwens dat ze altijd een spits zochten die niet omviel (Gabberich).
Oud 31 May 2003, 00:31   #45
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:
PSV had een spits die áltijd scoorde, en overal. PSV kon wedstrijden laten afhangen van Kezman. Ajax was afhankelijk van dán weer Van der Vaart dan weer Zlatan, dan weer iemand anders. En soms, zoals in Utreg, stond er niemand op. Dat is cruciaal.
ik vind dat je een beetje te makkelijk denkt. je kan niet zomaar een wedstrijd uitpikken en zeggen toen (utreg-ajax) kon je goed zien dat je beter een topscorer in huis kan hebben dan dat je het scoren over laat aan meerdere (wat mij juist beter lijkt, wat als je topscorer geblesseerd raakt zit je met de gebakken peren) zover ik weet is utrecht behoorlijk moeilijk te verslaan thuis (ook psv verloor daar) en ajax zat toen precies tussen 2 wedstrijden in van arsenal. dus nee dat vind ik te makkelijk gedacht

als er niemand op staat is altijd cruciaal maar dat heeft niks met een topscorer te maken. meestal is van bommel de gene die zegt kom op nu gooien we de beuk erin (dit gebeurd dan meestal door een flinke overtreding die iedereen wakker schud)
want volgens jou stond kezman dus vaak op en scoorde daardoor. maar als kezman op staat en de rest van het team doet dat niet gebeurd er geen kont en krijgt hij dus ook geen bal.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 00:33   #46
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie

Volgens mij kwam dat doordat Machlas totaal niet in het systeem van Ajax past...

precies
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 01:44   #47
AntiKezman
Guest

Standaard

Citaat:
als de heren Superjood en AntiKezman in het spel zijn dan kun je beter tegen een muur gaan praten
erg jammere opmerking bartje........
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 07:58   #48
HugoBoss
klopt

Standaard

Citaat:

haha jezus wat kansloos
wat laat jij je kennen de laatste tijd zeg
Oud 31 May 2003, 09:52   #49
Superjood
Guest

Standaard

Citaat:

mijn? ons. het is toch echt hun overwinning van psv. weet niet wat jullie daar aan bijgedragen hebben? telkens braaf op de tt gekeken hoeveel geworden is?
is altijd weer mooi. anke komt een heel seizoen niet bij een wedstrijd van de club uit eindhoven, en dan kunnen ze weer een keer kampioen worden, en jahoor plots kruipt ze uiit haar schulpje. k ga niet eens serieus met zulke mensen in gesprek. ook jammer dat we in de arena zulk soort mensen hebben. als men zelfs bij het afscheid van witschge/winter/van praag wegloopt, ga ik me toch afvragen wat voor "gevoel" je hebt. voordat ze afscheid namen, was de halve lange zijde alweer leeg.

Laatst aangepast door Superjood : 31 May 2003 om 09:54
  Met citaat antwoorden
Oud 31 May 2003, 09:57   #50
Superjood
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss

haha jezus wat kansloos
wat laat jij je kennen de laatste tijd zeg
ja he kansloos he. waar ik me aan erger is dat mensen het over " hun club" hebben, als ze nooit in zo een stadion komen, hoogstens een paar keer per jaar. en dan ook nog een beetje populair komen doen, met kijk ons. mooie prestatie van psv, ze zijn ook terecht kampioen, maar dat dan opeens weer mensen uit hun schulpje kruipen en met praatjes komen, tsja daar erger ik me aan. en tsja een antikezman die het voor zijn liefde anke opneemt, tsja daar kan ik dan alleen maar kansloos op reageren.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels