|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
geen engelen geen hand in hand, PSV kampioen van Nederland
![]() ![]() joaaaaaaaaahlalala ![]() bier overal... komt niks zinnigs meer uit mij, maar k vin dak wel ff een eigen topic mag KEI MOOI afscheid van bruggink echt heel mooi... moest bijna janken wij waren die debielen met een megaspandoek voor m, bij de kar, al die spelers er zo naar wijzen voor m, werden we ook nog geinterviewwwd ![]() geen id welke omroep kezman half uur met een spandoekje van een gast 'bruggink moet blijven ' lopen zwaaien, ech mooi ![]() yo en ik heb robben ze hoedjuihh sorry mensen ik ben echt gaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar dit wouk echt ff met jullie delen ![]() BRUGGINK KING OF PHILIPS FOREVER |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Top..
![]() Ik was er ook, helaas wat eerder weg ivm trein en bus, maar t was een machtig mooi feestje... ![]() ![]() Ik hoop trouwens dat Nol geen nieuwe club vindt.. dat moet/ mag hij wel blijven ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
anke zullen we keer samen onze overwinningen en topprestaties gaan vieren!!!!!
(zelfs ankje gebruitk "KEI") |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
niets in amsterdam?
![]() magoei, van harte felici ankje. Het lijkt me ook het mooist als zoiets pas op een laatste speeldag word beslist dan 4 wedstrijden voor t end. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
joh dat je ook via de teletekst live beelden kon zien, dat wist ik niet
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
damn jij bent onsportief ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
we hebben natuurlijk wel n paar (200
![]() ![]() hiero alvast waterreus op de kar, als enige aan de spa vanwege zn medicijnen, maar dat mocht de pret niet drukken ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Faberrr
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Bruggink met de schaal
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Zoetermeer was goed vertegenwoordigd
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
ozze 3 spitsen
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
zoo ff de laatste waarmee ik jullie ga lastigvallen...
dees vink echt supercool Kezman en Vennegoor met een Bruggink spandoekje... bleven ze echt de hele tijd vasthouden ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Heheheh
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Geen Super Lid
|
![]()
En als over 21 jaar bruggink met een andere ploeg tegen psv komt spelen gaan jullie hem vast allemaal uitschelden
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
Zo gaat het meestal met mensen die weg gaan, eerst zijn ze de held en als ze in een ander tenue terugkeren is dat allemaal vergeten en zijn ze de antiheld. Best jammer meestal ![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Dat zal dan wel alleen bij jullie in Brugge zijn
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() Nooit van me leven dat ik voor hem zou klappen
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
onthaal van v nistelrooy gezien van de week toen ie mee kwam trainen? is maar een voorbeeldje... bruggink is nog steeds ENORM populair in EHV, hoe zn naam gescandeerd werd, allerlei spandoeken voor m... nee, deze PSVer wordt echt niet vergeten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Ben benieuwd hoe populair hij wordt als hij bij Ajax tekent, hehe
![]() |
#25 |
Lid
|
![]()
Doet-ie niet.. Hij vindt geen club en blijft lekker in E'hoven!
![]()
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en al gaat ie weg, hij zal nooit bij ajax tekenen. nooit. maar dat weet tankie ook wel want dat hek al heel vaak gezegd ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() tuurlijk kun je voor zoiets nooit een bewijs hebben, mensen kunnen altijd rare dingen doen, maar ik geloof m gewoon. Ajax is gewoon niks voor Bruggink. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maar dan kan je idd echt teleurgesteld in iemand raken ![]() ![]() ben blij dat je hoopt dak gelijk heb ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() JIJ bent toch degene die grappig of bijdehand probeert te doen met je kansloze opmerkingen.... oh en btw, als we toch kinderachtig gaan doen: Feyenoord heeft nog een AmstelCup finale vriend, Ajax heeft niks, dus ik zou maar een toontje lager zingen oh en gelieve mijn (ok ons, voor Tyskie ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
huh bruggink>naar ajax alsof ajax hem wil hebben ![]() ![]() ![]() en iemand met kwaliteit ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maarem, sorry anke, ik wil m niet naar Ajax gaan praten ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar ik zie hem natuurlijk liever naar NEC gaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en ik blijf toch zeggen dat de hoofdtaak van de spits van ajax er niet is om doelpunten te maken maar om de bal vast te houden zodat er aansluiting kan komen. spits geeft de bal af aan middelvelder> middenvelder schiet of middenvelder geeft een pass naar buiten of middenvelder geeft een passje terug aan de spits. nu kan de spits (mits hij goed is) scoren. dus ajax heeft geen doelgerichte spits nodig ennuh ik vin kluivert geen spits voor de doelpunten. snap eigenlijk niet waarom jij dat wel vind. makaay en RUUDJE dat zijn pas spitsen die er zijn om doelpunten te maken. die schieten er dan ook 27/25 in en kluivert maar 15 |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
tis dat jij over machlas begon was hem helemaal vergeten, wel een goed voorbeeld trouwens
machlas scoorde aan de lopende band bij vitesse, bij ajax niet. dus een spits als machlas (een doelgerichte spits) past gewoon "minder"goed bij ajax. Laatst aangepast door maupstar : 30 May 2003 om 23:46 |
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
Ajax heeft meer goals ja, maar ook veel meer tegen. Maar dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat PSV de topscorer had..
|
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
"Elk team heeft een goede spits nodig, ajax dus ook. En hadden ze die gehad, dan waren ze dit jaar kampioen geworden. Dáár zat het grote verschil met PSV."
"Ajax heeft meer goals ja, maar ook veel meer tegen. Maar dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat PSV de topscorer had.." ja maar als ze meer doelpunten hebben gemaakt en MEER doelpunten tegen dan ligt (volgend jou bij de topscorer) HET grote verschil niet bij de topscorer maar bij de verdediging toch??? volgens mij is psv kampioen geworden omdat ze zo vaak zo weinig doelpunten tegen kregen toch? ennuh kampioen word je niet omdat je een topscorer hebt. kijk maar naar vitesse met machlas ![]() Laatst aangepast door maupstar : 31 May 2003 om 00:06 |
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
PSV had een spits die áltijd scoorde, en overal. PSV kon wedstrijden laten afhangen van Kezman. Ajax was afhankelijk van dán weer Van der Vaart dan weer Zlatan, dan weer iemand anders. En soms, zoals in Utreg, stond er niemand op. Dat is cruciaal.
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Duur foutje toch van de beleidsbepalers van Ajax... Ik dacht trouwens dat ze altijd een spits zochten die niet omviel (Gabberich).
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
als er niemand op staat is altijd cruciaal maar dat heeft niks met een topscorer te maken. meestal is van bommel de gene die zegt kom op nu gooien we de beuk erin (dit gebeurd dan meestal door een flinke overtreding die iedereen wakker schud) want volgens jou stond kezman dus vaak op en scoorde daardoor. maar als kezman op staat en de rest van het team doet dat niet gebeurd er geen kont en krijgt hij dus ook geen bal. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() wat laat jij je kennen de laatste tijd zeg ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Guest
|
![]() Citaat:
is altijd weer mooi. anke komt een heel seizoen niet bij een wedstrijd van de club uit eindhoven, en dan kunnen ze weer een keer kampioen worden, en jahoor plots kruipt ze uiit haar schulpje. k ga niet eens serieus met zulke mensen in gesprek. ook jammer dat we in de arena zulk soort mensen hebben. als men zelfs bij het afscheid van witschge/winter/van praag wegloopt, ga ik me toch afvragen wat voor "gevoel" je hebt. voordat ze afscheid namen, was de halve lange zijde alweer leeg. Laatst aangepast door Superjood : 31 May 2003 om 09:54 |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |