|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Moet in vanmiddag in Eindhoven overstappen op een andere trein, is het een super-superlange, maar die stond al een tijdje in Eindhoof, dus die zat barstens vol. állemaal lui die naar Pinkpop kwamen, dus dat werd STAAN STAAN STAAN, godnondeju, helemaal tot Sittard, ik hopen dat in die andere trein wel een beetje plaats was, want ik moest daar immers overstappen naar Heerlen, NIKS HOOR, dis klote NS zet maar 2 treinstellen in als stoptrein naar Kerkrade (dus ook heerlen en landgraaf), dus dat was allemaal nóg veel meer proppen.. Stond je daar, in de hitte schouder aan schouder. BAH
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en daarna weer terug en misschien dat ik dan met de trein naar landgraaf kom om mijn nicht te helpen oppassen om mijn achterneefje maar denk dat ik beter met de fiets kan gaan naar landgraaf.....sjit helemaal vergeten mijn nicht woont bij pinkpop om de hoek zal leuk worden misschien dat ik beter te voet kan gaan da.. ![]() ![]() trouwens als de tweede klas vol is mag je in de eerste klas gaan zitten want je hebt voor een zit plaats betaald! |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Geen Super Lid
|
![]()
pas op dat je niet begint te chatten huh
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Jammer dat mensen die argumenten ook aandragen als 2e klas helemaal niet vol zit. 1e klas is 1e klas. Je zit daar met een bewijs voor 1e klas, anders niet. Echt té triest gewoon. En ze houden zich dan ook niet aan de etiquette ofzo.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Zeik niet zo en ga lekker staan ipv met je luie reet te gaan zitten
|
![]() |
![]() |
#10 |
° Blub °
|
![]()
Pfff, ik zet mij gewoon in de gang
![]() heb je nog het meeste plaats ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Je koopt in eerste instantie een kaartje voor 2e klas (ok, maybe heb je ov, maar in het weekend dan ofzo).. Dan kies je dus voor het comfortabele reizen gebaseerd op 2e klas.. Mensen in eerste klas betalen meer dan jij, voor iets meer comfort. Meestal voor de rust, de lekkere stoelen, etc.. Dan moet je je voorstellen dat er iemand uit de 2e klas in jouw coupé komt zitten en vervolgens een luidruchtig gesprek gaat houden, met diegene waarmee het persoon reist, wat nergens over gaat..Dat haat ik.. ![]() Het lijkt nu misschien alsof ik neerkijk op 2e klas, maar dat is het niet hoor... |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dat ken ik ![]() ![]() ![]()
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
mag je met een OV eigenlijk 1e klas zitten?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |