|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Belt net de dierenarts op en moeten we per direct een beslissing nemen of ze onze hond mogen opereren of niet... (natuurlijk mogen ze dat!! meteen! alles wat nodig is om te zorgen dat het goed met hem gaat... ook als dat inslapen betekend... ...)
We hadden hem er niet naartoe gebracht omdat het echt slecht met hem ging en steeds slechter. Hij kreeg al speciale brokken en nog maar speciale brokken, maar het hielp niet. Ik heb vanavond al zo lang zitten huilen met de hond naast me, voordat die weg ging, omdat ik zo bang ben dat die dood gaat. En dan krijg je zo'n telefoontje... godverdomme... Dit had ik trouwens toen geschreven... Ik zie het in je grote ogen Die zoveel kleiner lijken Dat jij me niet kan beloven Nog lang bij mij te blijven 11 jaar lang nooit stil gestaan Vanwege je vreugte voor elke dag Dat een dag ook jij moet gaan Ik koester elke dag dat ik je zag Nu leg jij voor de laatste keer Je mooie hoofdje op mijn schoot Ik lach weer even en herinner me weer Je bent stervende, maar voor mij nooit dood. Hij is dus al 11 jaar oud... maar ik vind het zo kut... ik vind het zo zielig voor haar. Nu kan ik weer eens niet slapen... ik ben moe... Laatst aangepast door FiZz : 10 June 2003 om 22:43 |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Och arme...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banned
|
![]()
Je weet toch dat ze in de 3de wereld....
.... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik vind het heel zielig voor je hond, maar moet dit op het forum, ik bedoel hier wordt ik ook bedroefd van, moet ik denke aan me oude hond die ook dood is gegaan, na een hoop operaties
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Hebben de mensen hier minder verdriet (of minder recht op verdriet) dan mensen in de 3e wereld... het antwoord is natuurlijk nee, maar je kunt er leuk over discusseren... maar niet hier alstjeblieft... |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
Alhoewel ik me ook afvraag of zo een spuitje nou zo effectief is, is een worp in de Maas niet evenzo effectief en toch geldbesparend?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
veteraan
|
![]()
dat noemt men dan weer mishandeling ofzo ;/
btw.. een veearts ten tijde dat me moeder nog op de boerderij woonde... en het daar krioelde van de jonge katjes.. heeft zelf aan geraden als meest effectieve manier en goedkoopste.. en misschien ook wel de minst erge voor de katjes zelf.....katjes in een emmer met deksel.. en scheutje ether erbij... de katjes zijn dan zo t hoekje om...en dat is dan wat een veearts aanraad ... jaja...die oude tijden toch ook ![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Jouw gedicht doet me zoow denken aan toen we afscheid namen bij de dierenarts van onze hond, die eveneens 11 jaar was
bah alles komt weer naar boven ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik leef met je mee
heb ook een hond moeten verliezen ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |