Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 June 2003, 15:02   #1
Queenie
Guest

Standaard de zus van je vriend.................

(als je vriend die heeft) is dat ook zo'n raar mens als de zus van mijn vriend? Ze had het al voor een deel bij me verknald, maar nu helemaal. De koningin is morgen jarig en zou vanavond haar verjaardag vieren met wat vrienden. Wij "mochten" ook komen. Nou was ik toenstrax in de winkel waar ze beiden werken en toen mn vriend weg was zegt ze opeens tegen mij : ik heb liever dat JIJ morgen komt echt op zo'n manier van; ik wil jou er niet bij hebben . En ik knalde bijna uit elkaar van woede. Nou morgen ga ik dus ook niet. Stom kreng(als haar ouders erbij zijn weet ze niet hoe vriendelijkz e moet doen en als ze wegzijn is het tijd om mij weer af te gaan zeiken). Tegen mn vriend zegt ze niks en ik krijg het dan weer op mn bordje. Ik was zo pissig dat ik meteen naar mn vriend heb gebeld om dat door te geven. Want die wist dus van niets. Het was dat ik zo kwaad werd, anders had ik meteen mn bek opengetrokken. Zo dat is eruit

Laatst aangepast door Queenie : 14 June 2003 om 15:42
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 15:06   #2
Miss_Sweetgirl
Guest

Standaard Re: de zus van je vriend.................

Citaat:
Originally posted by queenie
ik heb liever dat JIJ morgen komt
ik snap dit niet
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 15:20   #3
Queenie
Guest

Standaard Re: Re: de zus van je vriend.................

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl

ik snap dit niet
ik mag vanavond niet komen terwijl ze dat wel gezegd had.... Morgen is haar familiefeestje...........Snap je?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 15:24   #4
psychobunny
Guest

Standaard

ze wil je dus niet op haar feest? sla er op

en neej,eigenlijk niet,mn vriend zn zus is 13,en echt een heel lieve meid,we spannen altijd samen tegen mn vriend
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 15:39   #5
Queenie
Guest

Standaard

SJITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT........... ...... IK SCHAAM ME NU ROT! Wat blijkt nu................................................ .. Vanavond mag ik wel komen............... Het kwam een beetje fout over op mij............................................. Ze vroeg alleen kom je morgen OOK dan................... KUT KUT KUT.........
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 17:01   #6
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by queenie
SJITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT........... ...... IK SCHAAM ME NU ROT! Wat blijkt nu................................................ .. Vanavond mag ik wel komen............... Het kwam een beetje fout over op mij............................................. Ze vroeg alleen kom je morgen OOK dan................... KUT KUT KUT.........
kan gebeuren,bied gewoon ff je excuses aan i know,its hard,maar soms moet het gewoon
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 17:10   #7
Queenie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny

kan gebeuren,bied gewoon ff je excuses aan i know,its hard,maar soms moet het gewoon
Weet ik ik bel haar zo ff voordat we gaan. Ze wou morgen sowieso praten... K had al naar hun thuis gebeld en het verhaal uitgelegd aan hun vader. En die moest lachen en gaf als commentaar STOMME WIJVEN DIE JULLIE ZIJN hahahaa. En zei: jij hoort ook bij de familie dus je mag gewoon komen.........Je bent altijd welkom k vind mezelf een echte deus nu.... Komt gewoon omdat ik nie lekker in mn vel zit op et moment, dan interpreteer ik dingen verkeerd.............
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 18:40   #8
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

phiew toch wel fijn dat ze het niet zo bedoelde
wel een schattig einde

Berichting Regels